دستگیری کلاهبردار ۱۰ میلیاردی در مازندران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری فردی که با هویت جعلی ۱۰ میلیارد ریال از بازاریان استان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ ذبیح الله پهلوانی گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری و طرح شکایت برخی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت جعلی و با عناوین مختلف تحت عنوان کارمند ارگان‌های دولتی و برخی سازمان‌های امنیتی و انتظامی با ارائه چک‌های فاقد اصالت در سطح بازار اقدام به خرید انواع کالا و لوازم از قبیل مصالح ساختمانی، فرش، پارچه، رایانه و لپ تاپ می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: با توجه به اعمال مجرمانه این فرد و در راستای پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی دیگر کارشناسان و کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی سرانجام موفق به شناسایی متهم به کلاهبرداری شدند.

سرهنگ پهلوانی گفت: با هماهنگی قضائی این فرد به نام"ح– ح" ۴۰ ساله با اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش در یکی از مناطق مسکونی شهرستان "بابلسر" شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به بیش از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از این طریق اقرار کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و روانه زندان شد.

انتهای پیام/ع

دستگیری جاعل و کلاهبردار ۱۰ میلیاردی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار