پربازدیدهای وبگردی؛

3 عاملی که مرگ را برای ما راحت و آسان می‌کند!/از تویوتاهای داعش تا «تویوتای» سفارت ایران /هنگام عصبانیت بهترین واکنش چیست؟/پشت پرده هدیه یک خودرو به خانم بازیگر

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.


3 عاملی که مرگ را برای ما راحت و آسان می‌کند!
برای جان دادن راحت میت خواندن آیاتی نظیر یس، صافات بر بالین سودمند است اما ذکر این نکته لازم است که انسان باید در این دنیا خودش بار خود را ببندد.


از تویوتاهای داعش تا «تویوتای» سفارت ایران +تصاویر
تویوتا که بابت فروش یک ماشین به سفارت ایران در هند عذرخواهی کرده شرکتی است که بهترین ماشین‌های خود را به تروریست‌های داعشی می‌فروخت.

از تویوتاهای داعش تا «تویوتا» سفارت ایران +تصاویر


هنگام عصبانیت بهترین واکنش چیست؟
با شنیدن صدای بوق خودروی پشت سرش مانند اسپند روی آتش از جایش می پرد و در حالی که دندان هایش را روی هم می فشارد، از خودرو پیاده می شود.


ژن خوب دوران پهلوی را بشناسید
اردشیر زاهدی از رجال دوران پهلوی دوم است که به واسطه خدمت پدرش به شاه در کودتای ۱۳۳۲ و نیز دامادی شاه، پله‌های ترقی را طی کرد و مدت‌ها سفیر ایران در آمریکا شد.


رستورانی که غذا را به جای بشقاب در آیپد سرو می کند! +تصاویر
در یکی از رستوان های این دنیای پهناور پرسنل آن دست به خلاقیت جالبی زدند و تصمیم گرفتند تا از شیوه های معمول سرو غذا در بشقاب خودداری کنند به همین دلیل غذاهای سرو شده شان را به جای بشقاب در آی پد سرو می کنند.

تصاویر رستوران کویینس


حکایت روحانی که بی دلیل و ناجوانمردانه کشته شد
زنده یاد حجت الاسلام جمشید بحری، روحانی فرهیخته ای که تمام زندگیش صرف خدمت به اهالی محل و گره گشایی امور مردم می شد و همواره سنگ صبور خاندان بحری بشمار می آمد. این تعبیر بستگان و دوستانش از این روحانی فقید بود.


شب‌ها کره شمالی چگونه می گذرد +تصاویر
در این گزارش نحوه کار و زندگی مردم در کره شمالی را مشاهده می کنید.


پشت پرده هدیه یک خودرو به خانم بازیگر
الناز شاکردوست بازیگر ۳۳ ساله کشورمان بیان کرد که بخاطر پول و گرفتن دستمزد بازیگر نشده است!


گربه سیاه استقلالی بیرانوند در لیگ برتر +عکس
در میان مردان استقلالی حاضر در اردوی آبی‌ها به جز فرشید و علی تنها یک بازیکن دیگر وجود دارد که سابقه گلزنی برابر علیرضا بیرانوند را دارد.

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.