حسینی: برای هواداران کاری نکرده ایم

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره اقدامات تماشاگران در دقایقی از بازی گفت: ما برای تماشاگران‌ کاری نمی‌کنیم و فقط از آنها انتظار داریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جلال حسینی بازیکن تیم پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیم پرسپولیس در دربی 85 تهران اظهار داشت: در یک بازی خیلی سخت پیروز شدیم. ما مقابل تیم قدرتمند استقلال بازی می‌کردیم که بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما در این بازی نیاز به برد و سه امتیاز داشتیم و خدا را شکر به آن رسیدیم.

حسینی درباره این که پرسپولیس محتاطانه بازی کرد افزود: صد درصد درست است. شرایط ما در جدول حساس است و تیم‌هایی مثل پارس جنوبی، پدیده و پیکان شرایط خوبی در جدول دارند. به همین خاطر در این مسابقه نیاز به برد داشتیم.

او  در مورد قضاوت بیژن حیدری در این دیدار اظهار کرد: در این مورد باید کارشناسان داوری نظر بدهند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سوال که تماشاگران استقلال به شدت از قضاوت داور ناراحت بودند، بیان کرد: طرفداران ما هم ناراحت بودند. اگر فیلم بازی را ببینند کاملاً متوجه می‌شوند.

حسینی درباره اتفاقات دقایق پایانی بازی گفت: ما برای تماشاگران‌ کاری نمی‌کنیم و فقط از آنها انتظار داریم. هواداران بدترین استادیوم و بدترین شرایط را دارند و حق دارند از این اتفاقات ناراحت باشند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چرا پرسپولیس پس از به ثمر رساندن گل خود برای زدن گل‌های بعدی کاری انجام نداد افزود: ما مقابل تیم بزرگ استقلال بازی می‌کردیم و نمی‌توانستیم پشت سر هم به این تیم گل بزنیم. استقلال بازیکنان خوبی دارد و ما را تحت فشار قرار دادند. استقلال همیشه استقلال است و مطمئن باشید یکی از تیم‌های خوب لیگ خواهد شد.

حسینی درباره صحبت کردن با رحمتی اضافه کرد: اول بازی وقت نشد، اما آخر بازی با هم صحبت کردیم.

بازیکن پرسپولیس درباره حواشی خاطر نشان کرد: در مورد حواشی صحبت نمی‌کنم، اما همان‌طور که گفتم ما برای بازیکنان و هواداران‌ کاری نکرده‌ایم که از آنها انتظاری داشته باشیم. کمیته انضباطی و کمیته اخلاق به طلب‌های ما و به خصوص طلب‌ از نفت اصلاً رسیدگی نکرده است و فقط از بازیکنان انتظار دارند.

انتهای پیام/

 

اظهارات جلال حسینی درباره دربی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار