مشاور قائم‌مقام سازمان صدا و سیما در کرمان:

امروز روش دشمن در جنگ علیه کشور تغییر کرده است

مشاور قائم‌مقام سازمان صدا و سیما گفت: دشمن از راه‌های نظامی نتوانسته به اهداف خود برسد و از طریق فرهنگی وارد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،مشاور قائم‌مقام سازمان صدا و سیما، حجت‌الاسلام سید‌جواد موسوی مشاور قائم‌مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روستای قوام‌آباد از توابع بخش چترود کرمان اظهار‌ داشت: همه عزت و سربلندی که خداوند به ما داده را مدیون حماسه و جانفشانی شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه در مورد جایگاه شهدا آیات و روایات متعددی مطرح است گفت: پیامبر گرامی اسلام‌(ص) بالاتر از شهادت را هیچ خیری عنوان نکردند و فرمودند بالاتر از شهادت هیچ خیر و نیکی نیست.

مشاور قائم‌مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه چه باید کرد تا از پاداشی که شهدا می‌برند ما نیز بهره ببریم افزود: در سخنان گهر‌بار ائمه معصومین‌(س) موارد زیادی ذکر شده که ما نیز می‌توانیم خود را به جایگاه شهدا برسانیم.

موسوی ایمان راسخ به خداوند، ولایتمداری، علم‌آموزی و ابراز علاقه و تلاش برای حمایت از جبهه حق را از راه‌های رسیدن به پاداش و جایگاه شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا در مسیر دفاع از دین خدا همه هستی خود را گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه امروز همه ما در قبال شهدا مسئولیت داریم و بزرگترین تکلیف ما و مسئولان ادامه راه شهدا است اضافه کرد: اگر می‌خواهیم به فیض و پاداش شهدا دست پیدا کنیم باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

مدیر سابق شبکه قرآن تاکید کرد: امروز با همه خطراتی که پیرامون کشور است و آن چیزی که کشور ما را در میان دود و آتش دشمن در منطقه حفظ کرده است همین روحیه شهادت‌طلبی مردم است.

وی با بیان اینکه نگاه سایر مسلمانان جهان نیز به موضع مردم ایران در برابر استکبار است گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه همین روحیه شهادت‌طلبی مردم سربلند و عزت‌مند در برابر استکبار جهانی ایستاده است.

موسوی با اشاره به اینکه تا زمانی که این روحیه در بین مردم و مسئولان کشور باشد، دشمن هیچ اقدامی علیه نظام اسلامی نمی‌تواند انجام دهد افزود: یکی دیگر از راه‌های رسیدن به جایگاه والای شهدا ایمان کامل و واقعی به خداوند است.

وی با بیان اینکه دشمن از راه‌های نظامی نتوانسته به اهداف خود برسد و از طریق فرهنگی وارد شده است تصریح کرد: امروز روش دشمن در جنگ علیه کشور تغییر کرده و باید نسبت به این تغییر روش بصیرت داشته باشیم.

مشاور قائم‌مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه انسان مومن اهل حیا و عفت است گفت: دشمن امروز راه‌های بی‌عفتی و بی‌حیایی را در جامعه ترویج می‌دهد و باید از خود مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه در کشور برخی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که برای ما هشدار هستند، جدی گرفته نشد افزود: امروز دشمن از طریق جنگ نرم و شبیه‌خون فرهنگی که سال‌ها پیش رهبر معظم انقلاب هشدار آن را داده بودند، بر تغییر ارزش‌های اسلامی وارد شده است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه خانواده‌ها باید از فرزندان خود در مقابل هجمه دشمن مراقبت کنند اظهار‌داشت: پدر و مادر وظیفه سنگینی برعهده دارند و نباید در این شرایط فرزندان خود را رها کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمان آتش به اختیار دادند گفت: آتش به اختیار یعنی آنچه که تشخیص می‌دهیم در برابر دشمن باید انجام دهیم، بلافاصله عمل کنیم و در هر خانه باید این فرمان انجام شود.

سخنران یادواره شهدای قوام‌آباد با اشاره به اینکه ولایتمداری از ویژگی‌های شهدای ما بود افزود: اگر می‌خواهیم به جایگاه شهدا نزدیک شویم و از فیض شهادت بهره ببریم باید پیروی از ولایت فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها در کشور رفتارهایی دارند که آمریکا و اسرائیل از این رفتار خوشحال می‌شود اضافه کرد: مطامع دنیوی که تمام شدنی هم نیستند، باعث شده بعضی‌ها در کشور به آرمان‌های شهدا توجهی نداشته و در برابر حقیقت سکوت کنند و این عین همراهی با دشمن است.

یادواره شهدای قوام‌آباد با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله مداحی مداح اهل‌بیت‌(ع) عادل رضایی و عزاداری مردم همراه بود.

انتهای پیام/ب

صحبت های مشاور قائم‌مقام سازمان صدا و سیما در چترود کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار