در سفر وزیر راه و شهرسازی به روسیه :

سند همکاری ایران و روسیه در زمینه مسکن امضا شد

برنامه اجرایی مشترک ایران و روسیه در زمینه مسکن و ساختمان به امضای وزیر راه و شهرسازی ایران و وزیر مسکن و ساختمان روسیه کشور رسید.

سند همکاری ایران و روسیه در زمینه مسکن امضا شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر خود به روسیه بعدازظهر روز پنج‌شنبه با میخائیل من وزیر مسکن، ساختمان و خدمات عمومی دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات که پیرو برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ۲ کشور و نیز یادداشت تفاهم امضا شده در زمینه مسکن و ساختمان میان دو کشور انجام گرفت، طرفین ضمن بررسی زمینه‌های همکاری دو جانبه از جمله تبادل دانش و تجارب طرفین در زمینه مقررات ملی ساختمان، ساختمان‌های مقاوم در برابر زلزله، بهسازی ونوسازی بافت‌های ناکارآمد و بافت‌های تاریخی، مکانیزم‌های تأمین مالی مسکن و ایجاد شهرهای جدید و فن‌آوری‌های بتن به تشکیل کارگروه مشترک جهت پیگیری موضوعات مورد توافق پرداخته و رؤسای ایرانی و روسیه‌ای کارگروه مشترک را معرفی کردند.

در این نشست علاوه بر مذاکره طرفین در خصوص موضوع ایجاد صندوق تأمین مالی مسکن، برنامه اجرایی مشترک در زمینه مسکن و ساختمان نیز به امضای وزرای ۲ کشور رسید.

انتهای پیام/

ایجاد صندوق تأمین مالی مسکن بین ایران و روسیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار