کشته شدن سه تروریست بوکوحرام در جنوب شرق نیجریه

نیروهای ارتش نیجریه سه تن از عناصر گروه تروریستی بوکوحرام را به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، سخنگوی ارتش نیجریه امروز (جمعه) اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور دیروز در منطقه‌ای در جنوب شرق نیجریه، سه تن از عناصر گروه تروریستی بوکوحرام را به هلاکت رساندند.

ثانی عثمان، سخنگوی ارتش نیجریه افزود: این تروریست ها روز پنجشنبه در عملیات پیشروی ارتش در منطقه جنگلی سامبیسا هدف قرار گرفتند

وی تاکید کرد: تروریست‌های کشته شده و گروهی از شبه نظامیان که بر اثر تیراندازی ارتش زخمی شدند، در حال ماموریت تدارکاتی بودند که در عملیات نیروهای امنیتی این کشور به هلاکت رسیدند.

اوایل این هفته نیز نیروهای ارتش نیجریه در عملیاتی با هدف نابودی تروریست ها و عقب راندن شبه نظامیان از مناطق شمال شرق این کشور، 11 تن از عناصر گروه تروریستی بوکوحرام را به هلاکت رساندند.

ارتش نیجریه تاکنون در مقابله با گروه بوکوحرام به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است و نیروهای امنیتی این کشور تاکنون توانسته اند عناصر شبه نظامی را از مخفیگاه‌های آنان در منطقه جنگلی سامبیسا به عنوان بزرگ ترین محل و اردوگاه آموزشی این گروه به عقب برانند.

از سال 2009 میلادی تاکنون، گروه بوکوحرام عامل مرگ بیش از 20 هزار نفر و بی خانمان شدن دو میلیون و 300 هزار تن از مردم نیجریه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار