امام جمعه بافق:

حرکات آمریکا به منظور اختلاف انداختن بین ملت هاست

امام جمعه بافق گفت: همه می دانند که این حرکات آمریکا جز به منظور اختلاف انداختن بین ملت ها انجام نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امام جمعه بافق در خطبه اول این هفته نماز جمعه شهرستان بافق با اشاره به زیارات و ادعیه وارده از ائمه معصومین گفت : روح و روان انسانی با ارتباط با دعا و از طریق زیارات وارده صیقلی و معنویات وی حفظ می شود.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی خطاب به جوانان بیان داشت:جوانان را توصیه به حفظ ارتباط با خدا و ائمه اطهار (ع) از طریق دعا و نیایش می نمایم زیرا ادعیه وارده قرآن صاعد است و زمینه ساز ارتباط معنوی با خداوند متعال است.

وی همچنین در خطبه دوم خود ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی (ع) و بیان بخشی از زندگی تابناک آن امام همام (ع) اظهار داشت: کریم اهل بیت در شرایط کنونی زندگی ما که اخلاق از جامعه بشری رخت بر بسته یک الگوی بی بدیل است.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از خطبه دوم با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده تصریح کرد: شهید فهمیده نتیجه تربیت صحیح و برگرفته از سیره عاشورایی است و باید این الگوی آحاد افراد جامعه اسلامی باشد.

حجه الاسلام سلیمانی در ادامه با یادآوری سفر دوره ای وزیر خارجه آمریکا به پاکستان و هند گفت : امروزه جهان متوجه بی آبرویی دولت مردان آمریکا شده است و همه میدانند که این حرکات جز به منظور اختلاف انداختن بین ملت ها انجام نمی گیرد.

وی ادمه داد : بیداری اسلامی پیامی جز ذلت استکبار جهانی نداشته و تلاش آمریکا برای خاموش کردن این شعله ناکام خواهد ماند.

انتهای پیام/ص

نماز جمعه این هفته بافق به امامت حجت الاسلام سلیمانی برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.