سه اثر نمایشی جدید در تالارهای مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می روند

در برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر سه اثر نمایشی جدید در تالارهای چهارسو و قشقایی به صحنه می رود.

سه اثر نمایشی جدید در تالارهای مجموعه تئاتر شهر روی صحنه  می  روند.به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که سه  اثر نمایشی جدید به کارگردانی سهراب سلیمی، سیامک احصایی و شهاب راحله در تالارهای قشقایی، چهارسو و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

«بوی خواب» عنوان نمایش جدیدی به نویسندگی محمد چرم شیر با بازخوانی نمایشنامه «آرامش از نوعی دیگر» تام استوپارد است که از روز یکشنبه هفتم آبان ماه به کارگردانی سهراب سلیمی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 19:30 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان اجرا می شود مسعود دلخواه، قاسم زاره و شهره سلطانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «آکواریوم» نمایش جدید دیگری به نویسندگی سیامک احصایی، مهرک قزوینی و کارگردانی سیامک احصایی و بازی کاظم سیاحی، غزل شاکری، روح الله حق گوی لسان است که از روز یکشنبه هفتم آبان ماه ساعت 19:45 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار چهارسو به صحنه می رود.

در پلاتو اجرا نیز بعد از پایان گرفتن نمایش «راهمرد» به کارگردانی حامد هوشیاری، نمایش جدیدی با عنوان «آن سه نفر» نوشته محمود فرهنگ، کارگردانی شهاب راحله و بازی عباس بابایی و بهروز میرلو از روز یکشنبه هفتم آبان میزبان علاقه مندان تئاتر است. این اثر نمایشی ساعت 18 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان روی صحنه می رود.

«نذار این خواب تعبیر بشه» عنوان نمایش دیگری به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری است که ساعت 18 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان در تالار سایه  به صحنه می رود. بهرام تشکر، ترانه کوهستانی، بهروز پناهنده، فریبا امینیان، رضا جوشنی و هما پریان هنرمندانی هستند که در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «پرواز شماره 745» به نویسندگی و کارگردانی مرجان پورغلامحسین هم ساعت 20 به مدت زمان 40 دقیقه  و قیمت بلیت 25 هزار تومان در تالار سایه به صحنه می رود. مرجان پورغلامحسین بازیگر و گلنوش طاهری، بیتا بهارلو بازی دهندگان عروسک این اثر نمایشی هستند.

نمایش «کُلُنل» به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی پور هم ساعت 19:30 با مدت زمان 100 دقیقه با قیمت بلیت 20 تا 40 هزار تومان در تالار اصلی به صحنه می رود. در این نمایش حسین پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، مونا فرجاد، اتابک نادری، سیروس همتی، علی سلیمانی، وحیدنفر، علی رضا ناصحی، آتیه جاوید، الهه شه‌پرست، جوادپورزند، حسین شفیعی، آناهیتا خسروی، سمیراسلیمی، رها مقدم، محسن مهری‌دروی، میلاد ابراهیمی، محمد شکری، سیامک توده‌فلاح، امیر باده‌دست، آیسان حداد به عنوان بازیگر حضور دارند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار