«مأمور» به چاپ دوم رسید

كتاب نيستان چاپ دوم رمان «مأمور» اثر علی مؤذنی را منتشر كرد

خبر شب*** مامور به چاپ دوم رسیدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی انتشارات نیستان؛ مأمور داستان نويسنده‌ای را روايت می‌كند كه پس از نگارش چهار رمان درباره چهار پيامبر اولوالعظم (ع) برای نگارش آخرين رمان با موضوع پيامبر خاتم (ص) دچار مشكلات و سردرگمی‌های زيادی شده است. ارتباط با ناشر و الهام‌های شخصی برای نوشتن و درگيری‌ها و سردرگمی‌های شخصی و روانی او باعث شده است كه نويسنده در نگارش اين رمان با مشكل مواجه شود و اين موضوع منجر به ماجراهايی برای او می‌شود.

در این اثر مرز ميان واقع و فراواقع در وقايع داستانی به طريقی باورپذير و تكنيكی ترسيم شده است. چنانکه، نويسنده در اين رمان توانسته از پس عجين كردن فضاهای واقعی و فراواقعی به نحو تكنيكی و باورپذير برآيد. و در نتیجه اين كتاب به جهت موضوع و ساختار تكنيكی اثری درخور توجه به شمار می آيد.

شخصیت ها در رمان مامور بسیار محدودند و این ریسک بزرگی است چون در رمانی با این حجم حفظ تعلیق با این 5 نفر شخصیت و نگه داشتن خواننده بسیار سخت است؛ اما موذنی از پس این آزمون به خوبی بر می آید چرا که با پاسکاری­ های خوب گفتگوها بین شخصیت­ ها در رمان، خواننده خسته نمی­ شود.

و در نهایت اینکه رمان به زیبایی پایان می­ یابد، ایلیا توبه می کند و لذت نوشتن قصه پیامبر را به او می­ دهند و مخاطب می­ فهمد که باید برای نوشتن برگزیده بود و انتخاب شد تا فرشته الهام بیاید و برای ماموریتی که مشخص شده، مهیا شد.

مأمور اثری است خواندنی و شاید متفاوت با دیگر داستان­های مذهبی؛ و غیر از مذهب، دغدغه نویسندگی، شوریدگی­ های نویسنده بودن و آنچه نویسنده را نویسنده می­ کند به خوبی به تماشا می­ گذارد. او که نویسنده است با خواندن مأمور بیش از همه لذت می ­برد.

کتاب نیستان چاپ دوم رمان «مأمور» را در 392 صفحه و با قیمت 30000 تومان منتشر کرده است.

 

انتهای پیام/

 

چاپ دوم کتاب مامور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار