عضو شورای شهر تیران خبر داد:

افتتاح مجموعه فرهنگی‌ ورزشی جام دیجیتال با همکاری بخش خصوصی

عضو شورای شهر تیران گفت: مجموعه فرهنگی‌ورزشی جام دیجیتال در مساحتی به وسعت 2000 متر و سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر 2.5 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی تجهیز و آماده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید هاشمی  با اشاره به جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در شهرستان  اظهار داشت: شهر تیران با توجه به‌ واقع شدن در مسیر جاده ترانزیت و مسیر گردشگری به غرب استان اصفهان توانمندی بسیار زیادی در راستای جذب سرمایه‌گذار دارد.

وی با اشاره به دغدغه مهم اعضای شورای شهر در شهرستان افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای شهر و شهرداری در راستای اقتصاد مقاومتی جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال برای جوانان شهر است که در این راستا اقدامات و تصمیمات مناسبی اتخاذ شده است.

رئیس شورای شهر تیران با اشاره به  یکی از سرمایه‌گذاری‌های اخیر در شهر عنوان داشت: با همت بخش خصوصی و همکاری شورای شهر و شهرداری، مجموعه فرهنگی ورزشی جام دیجیتال در پارک آزادگان  افتتاح  شد که مکانی مناسب و محیطی متفاوت برای جوانان و نوجوانان است.

هاشمی ادامه داد: این مکان در مساحتی به وسعت 2 هزار متر و سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر 2.5 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی تجهیز و آماده شد و طرح توسعه‌ این مکان فرهنگی ورزشی در آینده نزدیک با توجه به استقبال خوب همشهریان رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به در دست  اجرا چندین پروژه دیگر در سطح شهر تیران خاطرنشان کرد: پروژه احداث پارک کوهستان که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های مشارکتی است که در حال رایزنی با بخش خصوصی هستیم تا مکانی جذاب و پرهیجان برای عموم مردم شهر و مسافرانی باشد که به مکان‌های گردشگری شهرستان و غرب استان سفر می‌کنند.

رئیس شورای شهر تیران با اشاره به پروژه پارک کوهستان یادآور شد: این پروژه در قالب 27 پروژه تعریف‌ شده که می‌تواند بالای 200 نفر اشتغال به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار