پخش 35 مستند اربعین حسینی از شبکه های سراسری کشور

معاون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از پخش 35 مستند اربعین حسینی از شبکه های سراسری کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دارابی، معاون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در آئین تودیع معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: صدا و سیمای مرکز ایران همراه دولت بوده و به هیچ وجه مچ‌گیری و تخریب  را مبنای کار قرار نداده است و از دولت حمایت می‌کند.

وی با اشاره به این که در آستانه اربعین حسینی برنامه‌های مستند و تولید برنامه‌های پیاده‌روی اربعین حسینی از استان‌ها پخش می‌شود افزود: در این زمینه 33 مستند از استان‌ها و دو مستند بلند تهیه شده و 14 هزار دقیقه از مراسم اربعین حسینی از شبکه‌های سراسری کشور پخش می‌شود.

معاون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: مردم اردبیل نقش ارزنده‌ای در تحقق انقلاب اسلامی ایران داشتند و این استان مفاخیری را به کشور معرفی کرده که نباید این مفاخیر فراموش شود.

دارابی از آمادگی صدا و سیمای مرکز جمهوری اسلامی ایران از تولید برنامه‌های مستند، معرفی، تاریخ و جاذبه‌های فرهنگی کشور خبر داد و اظهار کرد: تولید برنامه‌ها با محوریت مفاخیر و  مشاهیر کشور مبنای کار قرار گرفته که این امر نیز محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای ایران اولویت دادن به مناطق مرزی و ایجاد امکانات در این مناطق است و برنامه‌های کودک و نوجوان نیز مبنای کار قرار داده شده است.

معاون سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران از اهتمام ویژه امام جمعه اردبیل به صدا و سیمای مرکز استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: آیت‌الله سید حسن عاملی حساسیت ویژه‌ای به انتخاب مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل داشت که این امر قابل اهمیت بوده چرا که امام جمعه اردبیل به تک تک نیروهای صدا و سیمای مرکز اردبیل اشرافیت داشته است.

وی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مددی مدیرکل سابق مرکز صدا وسیمای مرکز اردبیل خبر داد و گفت: وی در طول این مدت زحمات بسیاری کشیده و جزو نیروهای فرهیخته بود که امیدواریم با حضور نیروی تخصصی و کاردان همچون ملااحمدی شاهد رشد و توسعه صدا و سیما در اردبیل باشیم.

انتهای پیام/ح

تولید و پخش 14 هزار دقیقه برنامه از پیاده روی اربعین حسینی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.