آغاز مجدد فرآیند تعلیم و تربیت در «مدرسه بادکی» ارومیه

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با تلاش همه جانبه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و همکاری اهالی روستای بادکی ارومیه، فرآیند تعلیم و تربیت در «مدرسه بادکی» امروز ۶ آبان ۹۶ مجددا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مهدی محمدپور رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مورد آخرین جزئیات مدارس آسیب دیده در منطقه اسلام آباد و روستای بادکی ارومیه اظهار کرد: «مدرسه بادکی» در اتفاقات اخیر آسیب دیده بود لذا آموزش و پرورش با جدیت به این موضوع وارد شده و خسارت‌های وارده در کمترین زمان ممکن مرمت و بازسازی شد و امروز دانش آموزان این مدرسه تحصیل خود را از سر گرفتند.

وی در خصوص مدرسه «راه شهدا» نیز گفت: بر اساس بازدید‌های صورت گرفته، شدت آسیب‌های وارده در این مدرسه گسترده‌تر بود که طی بازدید از محل تمام تلاش بر این است که این مدرسه در اسرع وقت مورد ترمیم و بازسازی قرار گیرد تا دانش آموزان مدرسه از تحصیل باز نمانند.

محمدپور گفت: مرمت و بازسازی مدرسه راه شهدا با همکاری اهالی محل و نوسازی مدارس شروع شده که به محض اتمام، فرآیند تعلیم و تربیت در این مدرسه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است این دو مدرسه بر اثر حوادث روز دوشنبه ۱ آبان ۹۶ در منطقه اسلام آباد ارومیه دچار تخریب شده بودند.

انتهای پیام/م

مدرسه بادکی ارومیه مرمت و بازسازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.