مدیرکل راه و ترابری استان سمنان;

اجرای طرح ویژه پاییزه و زمستانه در راهدارخانه های استان سمنان

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت : طرح ویژه پاییزه و زمستانه در 17 راهدارخانه محورهای مواصلاتی این استان برای اسکان ضروری مسافران در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عبدالمجید نژاد صفوی مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت : طرح ویژه پاییزه و زمستانه در 17 راهدارخانه محورهای مواصلاتی استان سمنان با تجهیز وسایل گرمایشی و امکانات برای اسکان ضروری مسافران گرفتار در برف و بوران، در نظر گرفته شده است.


وی با بیان این که اکنون محورهای مواصلاتی استان سمنان با 110 راهدار و 65 دستگاه انواع ماشین آلات ، برای مقابله با یخبندان و برف در راهداری سمنان مستقر شدند، ادامه داد: برای مقابله با عوامل جوی فصل زمستان و آسان سازی عبور و مرور محورهای مواصلاتی، تمام امکانات و نیروها آماده خدمت رسانی به مردم هستند.


مردم از مسافرت های غیر ضروری در مواقع برف و بوران خودداری کنند


نژاد صفوی یکی دیگر از اماکن برای اسکان ضروری مسافران را نمازخانه های اداره های راه و ترابری در شهرستان ها ذکر و اضافه کرد: مردم از مسافرت های غیر ضروری در مواقع برف و بوران خودداری کنند و قبل از سفر، از وضعیت جوی شهر مقصد و مسیر خود اطلاع کافی داشته باشند.


وی با بیان این که بیشتر محورهای مواصلاتی کوهستانی استان سمنان برف گیراست، افزود : محورهای شاهرود- آزادشهر، شاهرود - توسکستان، شهمیرزاد - فولامحله- کیاسر، کالپوش و محور دیباج-گلوگاه، در زمان جو ناپایدار و برف و بوران، دچار مشکل و گاه مسدود می شوند.


 مدیرکل راه و ترابری استان سمنان به استقرار بیش از 10 خودروی سیار برای تعمیر خودروها در محورهای استان سمنان اشاره کرد و گفت: خودروهای سیار وظیفه دارند نقص فنی خودروهای عبوری و در جاده مانده را در صورت امکان برطرف کنند و یا آن خودروها را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه انتقال دهند.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار