دهمرده در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم:

وزیر پیشنهادی علوم معتقد به اسلامی کردن دانشگاه‌هاست

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون گفت: وزیر پیشنهادی علوم معتقد به اسلامی کردن دانشگاه‌هاست و وی فردی متدین و ولایی است.

دهمردهبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم انتخابیه زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون  در جریان روند رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم و در موافقت با منصور غلامی با اشاره به برنامه‌های وی گفت: حمایت از کارآفرینی در دانشگاه با توجه به بیکاری دانش آموختگان یکی از برنامه‌های ویژه وزیر پیشنهادی علوم است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های غلامی ادامه داد: ارتباط بین دانشگاه و صنعت، تولید علم و تبدیل به فناوری، انتقال دانش فنی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، حذف رشته‌های ناکارآمد و راه‌اندازی رشته‌های بین رشته‌ای مطابق با نیاز‌های جامعه از جمله برنامه‌های غلامی است.

نماینده مردم زابل با بیان اینکه بازنگری در ساختار وزارت علوم در حوزه تصدی‌گری هم یکی دیگر از برنامه های وزیر پیشنهادی علوم است تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های غلامی می‌توان به کارگیری افراد توانمند در مؤسسات آموزش عالی و عدم دخالت سیاسی‌کاری در تصمیم‌گیری‌ها و همچنین توسعه تشکل‌های صنفی و دانشجویی و بهره‌گیری از آنان برای بهبود فضای دانشگاه اشاره کرد.

دهمرده با بیان اینکه غلامی فردی متدین، ولایی، معتدل در مشی است خاطر نشان کرد:  غلامی وزیر پیشنهادی علوم به اسلامی کردن دانشگاه ها معتقد است، وی باور و اعتقاد زیادی به اجرای منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها دارد.

نماینده مردم زابل با اشاره به اینکه استفاده مدیران شایسته یکی دیگر از ویژگی‌های بارز غلامی است، اظهار کرد: سابقه ریاست وی در دانشگاه شهرستان نوید شناخت وی از مشکلات دانشگاه‌های شهرستانی را دارد که همین مسئله می‌تواند منجر به رفع مشکلات آنان شود.

انتهای پیام /

جلسه رای اعتماد به دو وزیر دولت 

رای اعتماد مجلس به اردکانیان و غلامی 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار