حضور 2 گیلانی در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان

یک وزنه بردار و یک مربی به رقابت های قهرمانی جهان در آمریکا اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید علیپور، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: با توجه به انجام رکوردگیری از اعضای تیم ملی وزنه برداری، حضور یک وزنه بردار گیلانی در ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان قطعی شده است.

وی افزود: علیرضا سلیمانی از گیلان در دسته 105 کیلوگرم در قالب تیم ملی ایران در رقابت های قهرمانی جهان در آمریکا حضور خواهد یافت.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: با توجه به اینکه چند سالی است گیلان در ترکیب تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ایران نماینده ای نداشت، خوشبختانه سلیمانی با درخشش در رقابت های قهرمانی کشور و همچنین درخشش در اردوی تیم ملی، توانست یکی از ملی پوشان برای حضور در رقابت های جهانی باشد.

علیپور افزود: اصغر ابراهیمی رئیس هیات وزنه برداری گیلان و کاپیتان اسبق تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان نیز به عنوان مربی تیم ملی، در رقابت های قهرمانی جهان حضور خواهد یافت.

وی تصریح کرد: رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان از روز 6 آذر ماه امسال با حضور زبده ترین وزنه برداران سراسر جهان به مدت یک هفته در آمریکا برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ع

 

2 گیلانی در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.