شرجی و گرد و غبار هندیجان را خاموش کرد

وقوع گرد و غبار و شرجی همزمان در هندیجان سبب قطع 10 ساعته برق در این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش مودت، فرماندار هندیجان بیان داشت: بروز پدیده همزمان گرد و غبار و رطوبت بالا (شرجی) در این شهرستان، قطع بیش از 10 ساعته برق، تلفن همراه و اینترنت کل هندیجان را به دنبال داشت.

وی اظهار کرد: از ساعت 21 شنبه شب شبکه برق این شهرستان به دلیل رطوبت بالا و گردو غبار قطع شد که ماموران اداره برق به طور مقطعی موفق به وصل شبکه می شدند، اما شدت رطوبت و تشدید شدن آن موجب قطع مجدد برق می شد.

مودت با اشاره به اینکه از صبح یکشنبه نشست مدیریت بحران این شهرستان تشکیل شده اذعان داشت: کار شستشوی مقره های برق در این شهرستان از صبح امروز آغاز و تا ساعت 9 صبح یکشنبه برق حدود 80 درصد کل شهرستان وصل شده، اما همچنان برق مناطق با مشکل قطعی روبرو هستند.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه 5 کانون گرد و غبار در شهرستان هندیجان وجود دارد تصریح کرد: فعالیت ماشین آلات کشاورزی در زمین های طرح 550 هزار هکتاری کشاورزی خوزستان که 50 هزار هکتار آن در هندیجان و در جوار خطوی انتقال برق در حال اجرا است نیز گرد و غبار در این منطقه و نشستن غبار بر روی مقره های برق را تشدید کرده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: قطعی برق موجب قطع اینترنت موبایل، خدمات اپراتورهای تلفن همراه و نیز افت فشار آب در شهرستان هندیجان شد.

بنا به اعلام هواشناسی خوزستان میزان رطوبت در شهرستان هندیجان در صبح یکشنبه 75 درصد گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

خاموشی 10 ساعته هندیجان بدلیل شرجی و گرد و غبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.