نجات معجزه آسا گاو 400 كیلویی از چاه سه متری در سنندج

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت:یک راس گاو 400 کیلویی به چاه به عمق 3 متری سقوط و با تلاش آتش نشانان نجات پیدا کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت:عصر روز جمعه  یک راس گاو در مسیر جاده کمربندی بهشت محمدی گم می شود و صاحب این گاو بعلت تاریک شدن هوا نتوانست آن را پیدا کند.

رامین اسد نژاد افزود: صاحب این گاو پس از جستجو آن را درون چاه سه متری مشاهده می کند و سریعاً مراتب را از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داد.

وی بیان کرد: آتش نشانان ایستگاه 4 بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و عملیات نجات وبیرون کشیدن این گاوه از چاه را آغاز نمودند.

اسدنژاد عنوان کرد : با توجه به جثه و وزن 400کیلویی این گاو وهمچنین دهانه بسیار تنگ این چاه عملیات بیرون کشیدن گاو از عمق چاه بسیار سخت و دشوار بود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از نجات معجزه آسا این گاو خبر داد و گفت : این گاو پس از 15 ساعت سقوط در چاه بدون کمترین آسیبی از عمق چاه بیرون کشیده شد.

انتهای پیام/م

نجات گاو 400 كیلویی از درون چاه سه متری در سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.