یزدی زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

معادن سنگ آهن، رقیب فولادسازان شدند

مدیرعامل شرکت فولاد ایران گفت: وظیفه اصلی کارخانه‌ها و معادن سنگ آهن تامین نیاز فولادسازان کشور است، نه اینکه در رقابت با آنها قرار بگیرند.

معادن سنگ آهن رقیب فولادسازان شده اندمنصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت فولاد ایران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از مزیت های اصلی کشور ما در تولید فولاد، وجود منابع غنی سنگ آهن در داخل کشور است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه کارخانه‌های سنگ آهن به جای آنکه تولیدات خود را از لحاظ کمی وکیفی توسعه دهند، خود را درگیر احداث واحدهای پایین دستی همچون تولید گندله کرده اند.

یزدی زاده بیان کرد: این اتفاق علاوه بر پدیده رشد عمودی کارخانجات سنگ آهن، موجب شد تا کارخانجات فولادسازی هم از جهت تامین مواد اولیه با مشکل مواجه شوند.

وی با  تاکید براینکه کارخانجات سنگ آهن رقیب فولادسازی ها شده اند، گفت: باید یادآوری کنم که وظیفه اصلی کارخانه ها و معادن سنگ آهن تامین نیاز فولادسازان کشور است، نه اینکه در رقابت با آنها قرار بگیرند.

یزدی زاده در پایان ابراز امیدواری کرد که با تشکیل زنجیره فولاد از این پس مشکلات و کشمکش های میان تولیدکنندگان فولاد و سنگ آهن کشور کم شده و می‌توانیم توازن مناسبی در زنجیره فولاد ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

کشمکش های میان کارخانه های سنگ آهن و فولادسازان برای تامین زنجیره فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار