نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا

هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاریهشت بازی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار پیگیری می شود و برخی از تیم های آخرین تلاش های خود را برای کسب شانس صعود انجام می دهند.

گروه اول

بازل سوئیس - زسکا مسکو

منچستر یونایتد - بنفیکا

نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا

رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در هفته چهارم امشب با دیدار تیم های بازل سوئیس و زسکا موسکو آغاز می شود. این بازی برای دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. هم اکنون تیم فوتبال بازل سوئیس با 6 امتیاز تیم دوم این گروه است و زسکا موسکو با 3 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. سوئیسی ها در صورتی که بتوانند نماینده روسیه را از پیش رو بردارند هم حاشیه ی امنی برای خود ایجاد می کنند و هم برای صعود به مرحله بعدی تنها به 3 امتیاز ار دو بازی باقی مانده خود نیاز دارند . تیم زسکا مسکو هم در صورت پیروزی می تواند همچنان به صعود امیدوار باشد.

مهم ترین بازی این گروه اما میان شیاطین سرخ و بنفیکا است. شاگردان مورینیو در هر 3 بازی گذشته خود به برتری رسیده اند و در صورت پیروزی می توانند دو هفته زودتر صعود خود به مرحله حذفی را پس از سال ها جشن بگیرند در مقابل تیم بنفیکا بدون امتیاز در جایگاه چهارم است و در صورتی که در این بازی شکست بخورد باید شانس خود را برای حضور در لیگ اروپا بسنجد چون دیگر شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان نخواهد داشت.

گروه دوم

پاری سن ژرمن - اندرلخت بلژیک

سلتیک - بایرن مونیخ

نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور طوفانی و قدرتمندی داشت. آن ها در صورتی که تیم بدون امتیاز اندرلخت را همانند بازی رفت شکست دهند دو هفته زودتر صعود خود به مرحله حذفی را جشن می گیرند. تیم سلتیک هم باید در یک بازی سخت و مشکل از بایرن مونیخ پذیرایی کند. سلتیکی ها در بازی گذشته خود مقابل بایرن شکست خورده اند و در این بازی احتیاج به برد دارند. 

گروه سوم 

اتلتیکو مادرید - قره باغ  جمهوری آذربایجان 

آاس رم - چلسی 

نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ قهرمانان اروپا

رقابت های گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم های اتلتیکو مادرید و قره باغ آغاز می شود. شاگردان سیمئونه تاکنون به بردی در این رقابت ها نرسیده اند و و در صورتی که نتوانند در این بازی به برتری برسند شانس کمی برای صعود به دور دوم خواهند داشت. در دیگر بازی این گروه تیم رم میزبان چلسی است. آنتونیو کونته پس از ترک ایتالیا این دومین بار است که مقابل یک تیم ایتالیایی قرار می گیرد. بازی گذشته دو تیم با تساوی به پایان رسید. 

آبی پوشان لندنی در صورتی که بتوانند در این بازی به برتری برسند می توان گفت که صعود خود به دور بعد را قطعی کرده اند. 

گروه چهارم 

اسپورتینگ لیسبون - یوونتوس 

المپیاکوس یونان  - بارسلونا 

 // سه شنبه 8 صبح- ویژه خانم خزاعلی  ///نگاهی به مهم ترین بازی های لیگ قهرمانان اروپا

رقابت های گروه چهارم با بازی تیم های اسپورتینگ و یوونتوس آغاز می شود. بازی گذشته دو تیم  با برد یوونتوس همراه شد. شاگردان آلگری در بازی امشب احتیاج به برد دارند و در صورتی که به این برد برسند می توانند با کسب 3 امتیاز از دو بازی باقی مانده خود صعودشان به دور بعد را قطعی کنند. در دیگر دیدار این گروه بارسلونا صدرنشین میهمان المپیاکوس است . بازی گذشته دو تیم با برتری کاتالان ها همراه شد. شاگردان والورده در صورت برد صعودشان به دور بعد قطعی است. 

المپیاکوس هم در صورت شکست دیگر شانسی برای صعود به مرحله بعد ندارد آن ها در تمام بازی های گذشته خود بردی به دست نیاورده اند. شایان ذکر است که کریم انصاری فرد مهاجنم تیم ملی فوتبال ایران یکی از غایبان این دیدار است.

انتهای پیام / 

پیش بازی لیگ قهرمانان اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار