فرماندار جیرفت؛

درخواست برای ثبت جهانی تپه های باستانی کنارصندل

فرماندار شهرستان جیرفت از اجرای 24 پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش گردشگری با سرمایه گزاری بالغ بر 91 میلیارد تومان درجیرفت خبرداد.

درخواست برای ثبت جهانی تپه های باستانی کنارصندلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت در جلسه بررسی و رفع موانع ومشکلات میراث فرهنگی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد گفت: صنعت گردشگری و توریست در راستای تحقق شعار سال،نقش بی بدیلی دارد.

وی افزود: شهرستان جیرفت دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه ای در حوزه صنعت گردشگری و توریست است ،ودر این زمینه به برنامه ریزی و ایجاد سرمایه گذاری، نیاز ضروری داریم.

امینی روش تصریح کرد : با پیگیری های بعمل آمده کارهای بسیار خوبی دراین حوزه انجام شده اما کافی نیست و در حوزه کاوش محوطه های باستانی باید تلاش کنیم و این کاوش ها به مراتب می تواند ما را به دنیا معرفی کند .

فرماندار شهرستان جیرفت در ادامه به طرح اقامتگاه های بوم گردی در شهرستان اشاره کرد و افزود:متقاضیان این طرح ها هنوز نتوانسته اند تسهیلات مورد نیاز را دریافت کنند ٬پیگیری تسهیلات مورد نیاز این طرح در دستور کار مدیران مربوطه باشد .

امینی روش اظهار کرد :24 پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش گردشگری با سرمایه گزاری بالغ بر 91 میلیارد تومان و اشتغالزایی 676 نفر در حال انجام است .

فرماندار شهرستان جیرفت ،خواستار پیگیری های لازم در خصوص ثبت جهانی تپه های باستانی کنار صندل و شهر قدیم جیرفت شد .
انتهای پیام/ح

 ثبت جهانی تپه های باستانی کنار صندل جیرفت پیگیری شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار