اجرای برنامه تدبیر در مدارس ابتدایی گیلان

برنامه تدبیر در 645 مدرسه ابتدایی گیلان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سیروس محمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: برنامه تدبیر در 645 مدرسه ابتدایی به منظور ارتقای عملکرد مدیریت مدرسه اجرا می شود.

وی افزود : برنامه تدبیر در گام های خود ارزیابی اولیه ، خود ارزیابی فرآیندی ، خود ارزیابی پایانی و ارزیابی بیرونی (توسط کارشناسان آموزش ابتدایی ) انجام می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به نحوه اجرای ارزیابی مدیران مدارس گفت : برنامه تدبیر در مدارسی که دارای مدیر مستقل باشند ، انجام می شود و عملکرد مدیران مدرسه بر اساس عملکردشان در طول سال تحصیلی و همچنین میزان تحقق اهداف از پیش تعیین شده، سنجیده می شود.

محمدی افزود : برنامه تدبیر بر اساس سند تحول بنیادین و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و با هدف اصلاح و ارتقای عملکرد مدیریت مدرسه و در نتیجه دستیابی به حیات طیبه به عنوان محور اصلی نقشه راهبردی آموزش و پرورش اجرا می شود.

وی با اشاره به مزایای این برنامه اظهار داشت :تفکر استراتژیک ، تنظیم برنامه سالانه ، هدایت و رهبری آموزشی و نظارت بر حسن اجرای آن از جمله ویژگی های این برنامه است.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد:برنامه تدبیر از سال تحصیلی 95_ 94 در 260 مدرسه ابتدایی گیلان آغاز شد و امسال در 645 مدرسه استان اجرا می شود.

 

 انتهای پیام/م.ع

اجرای برنامه تدبیر در 645 مدرسه گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.