دونالد و ملانیا ترامپ، ایوانکا را در روز تولدش غافلگیر کردند

ایوانکا ترامپ که دختر مورد علاقه رئیس‌جمهور آمریکاست از سوی او و بانوی اول این کشور به مناسبت تولد ۳۵ سالگی‌‌اش در هتل پدرش سورپرایز شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت نیوزویک در مطلبی نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هیچ تلاشی برای از بین بردن شایعات مربوط به این مسئله که ایوانکا ترامپ، فرزند مورد علاقه او است انجام نداده است و این بار هم با غافلگیر کردن ایوانکا به مناسبت جشن تولدش، این مسئله را ثابت کرده است.

این در حالیست که دونالد ترامپ چند هفته پیش هیچ اشاره ای به تولد «تیفانی»، دختر دیگرش نکرد و حتی در رسانه های اجتماعی به وی تبریک هم نگفت.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دونالد ترامپ و همسرش ملانیا ترامپ در یک جشن کوچک که در هتل ترامپ برگزار شد، تولد 35 سالگی ایوانکا ترامپ را جشن گرفتند و او را سورپرایز کردند. این جشن کوچک در حالی برگزار شده است که حدود چند هفته پیش دونالد ترامپ جشن تولد 24 سالگی دختر دیگرش تیفانی را حتی تبریک هم نگفت. در همین‌حال، ایوانکا، ملانیا و دونالد ترامپ جونیور تاکنون از سوی دونالد ترامپ پیام های تبریک تولد دریافت کرده اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که حتی برخی اعضای گارد ساحلی آمریکا، نیروی دریایی، نیروی هوایی و ارتش این کشور هم در روزهای تولدشان پیام های تبریک از سوی دونالد ترامپ در حساب توییتر وی دریافت کرده اند.

نه تنها دونالد ترامپ تولد تیفانی دختر 24 ساله اش که ثمره ازدواج دوم وی است را تبریک نگفت، بلکه ایوانکا، خواهر ناتنی وی و ملانیا، نامادری او هم هیچ پیام تبریکی در رسانه های اجتماعی برای وی نفرستادند. تاکنون در مواقع و رویدادهای مختلف، فرق گذاشتن دونالد ترامپ میان دخترانش برای همگان آشکار شده است.

اما ایوانا ترامپ، همسر سابق دونالد ترامپ که مادر ایوانکا، دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ است روز گذشته اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا نمی تواند با فرزندان خود تا وقتی که آنها بزرگ و بالغ شوند به خوبی ارتباط برقرار کند.

وی در یک مصاحبه اعلام کرد: او (دونالد ترامپ) زبان کودکان را بلند نیست. او تا زمانی که بچه ها به دانشگاه بروند نمی توانست با آنها ارتباط برقرار کند. پس از طلاق من مسئولیت بزرگ کردن بچه ها را بر عهده داشتم.


انتهای پیام/

برگزاری تولد 35 سالگی ایوانکا ترامپ در هتل پدرش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
باتشکر از سایت خوبتون
آخرین اخبار