دبیر کنگره سالانه عمران معماری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد فرصت‌های مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاورد‌های نوین پژوهشی  

علیزاده از ضرورت ایجاد فرصت‌های مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاورد‌های نوین پژوهشی خبر داد.

شنبه// توسعه‌ شهری راهی  به سوی توسعه‌ی آینده به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنجمین کنگره سالانه بین‌المللی عمران، معماری و توسعه‌ شهری پنجم لغایت هفتم دی ماه با مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری و با شرکت بیش از 3500 نفر از فعالان این عرصه در مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خمینی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

 فرهاد علیزاده‌ افشار دبیرکل کنگره سالانه‌ی عمران معماری و توسعه‌ پایدار در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به این موضوع که این رویداد مهم بین‌المللی هرساله  با بالاترین استاندارد‌های پژوهشی و علمی  برگزار می‌شود، اظهار کرد: کنگره همانند دوره‌های گذشته در نظر دارد در راستای ارتقای سطح کیفی معماری و توسعه‌های شهری گام بردارد  و با شناسایی نگرش‌ها و تجربیات نوین به تحلیل ابعاد نظری و کاربردی توسعه‌ شهری بپردازد.

علیزاده‌ افشار با بیان اینکه کنگره بیشترین تائیدیه‌ علمی دانشگاه‌های سراسر کشور را دارد گفت: همه ساله با شعار توسعه‌ شهری راهی به سوی توسعه‌ آینده فرصتی برای گردهمایی صاحب‌ نظران ،‌متخصصان و اندیشمندان در حوزه‌ معماری و سازه‌ توسعه‌ شهری به و‌جود می‌آید.

مهم ترین اهداف برگزاری کنگره سالانه‌ بین‌المللی عمران، معماری و توسعه‌ شهری

دبیرکل کنگره سالانه‌ عمران معماری و توسعه‌ پایدار تصریح کرد: ایجاد فرصت های مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاورد‌های نوین پژوهشی اندیشمندان ، محققان ،‌صنعتگران ، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه‌ عمران ،معماری، توسعه شهری و محیط و زیست، مهم ترین اهداف برگزاری این کنگره هستند و در راستای تحقق این اهداف اساتید برجسته‌ی بین‌المللی از دانشگاه‌های معتبر جهان و به خصوص کشور ایتالیا در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

وی در خصوص محور‌های اصلی این کنگره اظهار کرد : مهندسی‌ عمران و مهندسی معماری توسعه‌ پایدار ، برنامه ریزی ،‌مهندسی ترافیک ،‌ جامعه‌شناسی ، مرمت بافت‌ها و آثار تاریخی و ... از جمله محور‌هایی هستند که بنای اصلی این کنگره را تشکیل می‌دهند. همچنین نمایشگاه آثار نقوش با عنوان نقش و جنون ، نمایشگاه تخصصی جانبی ، مسابقه عکاسی ، کارگاه‌های آموزشی تخصصی و سخنرانی های کلیدی به همراه نشست های علمی در این کنگره برگزار خواهند شد.

علیزاده افشار با اشاره به اینکه فرصتی کم‌نظیر برای معرفی شرکت‌ها و کسب‌ و‌ کارهای مرتبط در این نمایشگاه به وجود آمده است، اظهار کرد: برای همه شرکت کنند‌گان در این کنگره گواهینامه آموزشی معتبر بین‌المللی صادر خواهد شد و همچنین تمام مقالات پذیرفته شده در قالب کتاب مجموعه‌ مقالات به چاپ خواهند رسید.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان جهت ارسال مقالات و شرکت در کنگره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ این رویداد مهم می توانند از طریق سایت و یا شماره تلفن دبیرخانه‌ این کنگره اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار