آژانس مخفی آمریکایی: کره شمالی توان نابود کردن تمام آمریکا را دارد

مرکز ملی اطلاعات هوا-فضای آمریکا اذعان کرد کره شمالی توانایی حمله کردن به همه ایالت‌های آمریکا و نابودی تمام این کشور را دارد.

آژانس مخفی آمریکایی: کره شمالی توان نابود کردن تمام آمریکا را داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ اکسپرس نوشت: یک آژانس مخفی آمریکا که فعالیت‌های کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، و آزمایش‌های موشکی پیونگ‌یانگ را زیر نظر دارد، افشا کرد این کشور چگونه می‌تواند کالیفرنیا را هدف حمله ناگهانی قرار دهد.

این نشریه انگلیسی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: برای نخستین بار یک آژانس مخفی آمریکا اذعان کرد کره شمالی توانایی حمله کردن به همه ایالت‌های آمریکا و نابودی این کشور را دارد.

یک فرمانده برجسته آمریکایی که ریاست مرکز ملی اطلاعات هوا-فضای آمریکا را برعهده دارد، درباره اینکه چگونه نیرو‌های این مرکز به صورت ۲۴ ساعته آزمایش‌های موشکی کره شمالی را زیر نظر دارند، توضیح داد.

مهندسان، کارشناسان عکاسی و تحلیلگران اطلاعاتی در پایگاه هوایی اوهایو با کمک اطلاعاتی که از طریق ماهواره‌ها به دست می‌آورند، به بررسی آزمایش‌های موشکی کره شمالی و تحلیل نتایج آن‌ها می‌پردازند.

سرهنگ شان لارکین، رئیس مرکز ملی اطلاعات هوا-فضای آمریکا، به سی‌بی‌اس گفت: کره شمالی به حدی تجهیزات در اختیار دارد که می‌تواند هرکدام از ایالت‌های آمریکا را هدف حمله قرار دهد.

او با تاکید بر این که تمامی ۴۸ ایالت آمریکا در سرزمین اصلی این کشور در معرض خطر قرار دارند، افزود: آزمایش‌های موشکی تابستان امسال نشان‌دهنده توانایی کره شمالی برای حمله به آمریکا بود.

این در حالیست که پیشتر مقامات آمریکایی اذعان کرده بودند ایالت‌های آلاسکا و هاوایی، که به سرزمین اصلی آمریکا متصل نیستند، در تیرراس موشک‌های کره شمالی قرار دارند.

این مطلب در حالی اعلام شد که وزیر دفاع آمریکا اذعان کرده است که احتمال حمله هسته‌ای کره شمالی افزایش یافته است.

شایان ذکر است در پی اظهارات جنگ‌طلبانه مقامات آمریکایی و اقدامات تحریک‌آمیز نظامی واشنگتن علیه کره شمالی، تنش‌ها در شبه‌جزیره کره به شدت افزایش یافته است.

انتهای پیام/

هیچ مکانی در آمریکا از حمله احتمالی کره شمالی در امان نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار