اختلاف نظر احزاب آلمانی درباره ایجاد مراکز اخراج پناهجویان

مهاجرت یکی از موضوعات مهم مورد منازعه میان چهار حزب آلمانی است که در گام‌های نخستین مذاکرات برای تشکیل یک حکومت ائتلافی قرار دارند.

اختلاف نظر احزاب آلمانی درباره ایجاد مراکز اخراج پناهجویانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مهاجرت یکی از موضوعات مهم مورد منازعه میان چهار حزب آلمانی است که در گام‌های نخستین مذاکرات برای تشکیل یک حکومت ائتلافی قرار دارند.

در حال حاضر توافق روی ایجاد مراکز اخراج پناهجویان یک مساله مورد مشاجره است.

«ینس اسپان»، عضو حزب دموکرات مسیحی آلمان (سی دی یو) از احزاب سبزها و دموکرات آزاد آلمان تقاضا کرد که مشترکاً با احزاب متحد دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی، پیش شرط ها را برای اخراج پناهجویان رد شده بهتر کنند و در این مورد باید مراکز اخراج پناهجویان ایجاد شود.

سیاست پناهندگی در آلمان مساله مرکزی و مورد مشاجره در گفتگوها بر سر تشکیل یک حکومت جدید ائتلافی میان احزاب دموکرات مسیحی، سوسیال مسیحی، احزاب سبزها و دموکرات آزاد آلمان است.

به دلیل اختلافات روی موضوع مهاجرت، این گفتگو به هفته آینده به تعویق افتاد.

ینس اسپان روز دوشنبه به روزنامه "رایشنه پوست" در شهر دوسلدورف گفت: "اگر در شهری مانند برلین یک پناهجو که مجبور به ترک آلمان باشد و در واقع می بایست از مدت ها به این سو از کشور اخراج می شد و بعد مرتکب قتل کسی شود، در این صورت یک زخم عمیق در جامعه به جا می گذارد. یک ائتلاف جدید باید به این موضوع رسیدگی کند و در سطح آلمان مراکزی برای بررسی و اخراج را ایجاد کند که در آنها با مرکزیت و به سرعت در باره ماندن یک متقاضی پناهندگی تصمیم گرفته شود."

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار