اجرای طرح مشاغل هنری و خانگی در نکا

اجرای طرح مشاغل هنری و خانگی در نکا طرح قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در رشته‌های مختلف از جمله رشته‌های هنری در شهرستان نکا اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا اعلام کرد در راستای اجرای طرح قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و با توجه به اهمین موضوع طرح‌های پشتیبان و پیگیری‌های کارگروه مشاغل استان، تمامی هنرمندانی که توانمندی ایجاد اشتغال خانگی دارند می‌توانند با مطالعه متون راهنما، با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک خود اقدام کنند.

منظور از پشتیبان، اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که مسئولیت حمایت از تعدادی از شاغلین خانگی را در کل فرآیند تولید و ارائه خدمات، اعم از آموزش، تهیه و توزیع مواد اولیه و ابزار کار، مشاوره، طرحی، نوآوری، بسته بندی، بازاریابی و فروش به عهده بگیرند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از روز شنبه ١٣ آبان تا دوشنبه ١٥ آبان در ساعات اداری به این اداره مراجعه کنند.

متقاضیان برای نام نویسی می‌توانند به نشانی Www.irimlsa.ir و یا www.mashaghehlkhaneghi.ir مراجعه و نسبت به تکمیل پرسشنامه در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

مشاغل خانگی ساماندهی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار