مشارکت ۱۱۰ میلیون تومانی واقفان در همایش اربعین حسینی

۱۱۰ میلیون تومان متولیان و محل اجرای نیت واقف امسال برای رفاه حال زائران همایش پیاده روی اربعین حسینی جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام مسعود قربانی، معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه مازندران به برپایی موکب اوقاف و امور خیریه استان در شهر نعمانیه عراق اشاره کرد و گفت: تاکنون هزار و ۹۷۶ آب معدنی، ۴ تن و ۹۵۹ کیلوگرم برنج و پتو به موکب اربعین حسینی ارسال شد.

وی با اشاره به برگزاری خیمه معرفت درموکب نعمانیه عراق، افزود: در این خیمه روحانیون به سوالات اعتقادی و دینی زانران ابا عبدالله الحسین (ع) پاسخ می‌دهند.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه بیشترین وقف در حوزه عزاداری امام حسین (ع) است، گفت: امسال ۱۱۰ میلیون تومان از سوی متولیان و محل اجرای نیت واقف برای رفاه حال زائران همایش پیاده روی اربعین حسینی جمع آوری شده است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه مازندران به نقش رسانه‌ها در پوشش خبری پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: امروزه دشمنان اسلام با قدرت رسانه‌ای خود درصدد کم رنگ کردن این واقعه و به نمایش گذاشتن چهره زشت از اسلام هستند.

وی هدف از قیام عاشورا را حفظ ارزش‌های دین اسلام، اصلاح فرهنگی و اجتماعی جامعه و وفای به عهد دانست و گفت: نبرد حق علیه باطل راز ماندگاری قیام امام حسین (ع) پس از گذشت قرن‌ها است.

حجت الاسلام مسعود قربانی با بیان اینکه رسانه‌های دنیا با عناد ورزی آشکار به پیاده روی و تجمع میلیونی عزاداری حسینی نمی‌پردازند، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در راستای اشاعه فرهنگ عاشورایی هرساله با هدف اشاعه فرهنگ ناب محمدی اقدامات فرهنگی در بقاع متبرکه را دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ آ.

مشارکت حداکثری واقفان در حوزه عزاداری حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار