بيش از 159 كيلوگرم ترياك در اصفهان كشف شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگيری سه سوداگر مرگ و كشف 159 كيلو و 850 گرم مواد مخدر ترياك در عمليات ماموران اين فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" جهانگير كريمي اظهار داشت: عوامل يگان تكاوري فرماندهي انتظامي استان حين گشت زني در نوگنبد نايين به يك دستگاه خودرو سمند مشكوك و به آن دستور ايست دادند كه راننده بدون توجه به اخطار ماموران اقدام به فرار كرد.

وي افزود: بلافاصله ماموران به تعقيب خودروي مذكور پرداخته و سرانجام توانستند آن را متوقف كنند كه در بازرسي از اين خودرو مقدار 96كيلو و 500گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و راننده نيز دستگير شد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان همچنين ماموران ايست و بازرسي شهيد شرافت نائين حين كنترل خودروهاي عبوري طي بازرسي از يك دستگاه خودري ام وي ام مقدار 17 كيلوگرم ترياك را كشف و دو نفر را در اين رابطه دستگير كردند.

سرهنگ كريمي در ادامه از دستگيري قاچاقچي مواد مخدر در پوشش مسافر اتوبوسي كه از جنوب كشور به سمت تهران در حركت بود خبر داد و گفت: اين فرد كه مقدار 45 كيلو و 800 گرم ترياك را به طرز ماهرانه اي در داخل قوطي هاي كنسرو ذرت جاسازي كرده بود كه با هوشياري به موقع ماموران در عملي كردن نقشه خود ناكام ماند.

اين مقام انتظامي خاطر نشان كرد: در مجموع اين سه عمليات تعداد دو دستگاه خودرو توقيف، چهار سوداگر مرگ دستگير و به همراه پرونده تشكيل شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار