رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد فارس خبر داد؛

برگزاری هفته قرآن و عترت در ۷ شهرستان فارس

دومین هفته‌ی قرآن و عترت در هفت شهرستان استان فارس برگزار می‌شود.

برگزاری هفته قرآن و عترت در ۷ شهرستان فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی احمدی رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: جشنواره‌های هفته قرآن و عترت با برگزاری ۲۵ جشنواره در ٧ شهرستان شیراز، مرودشت، خرم‌بید، ارسنجان، رستم، جهرم و آباده برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره هنر‌های نمایشی در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تعزیه در جهرم، جشنواره آوا و نغمات دینی در دو بخش سرود و تواشیح در شهرستان آباده، جشنواره داستان کوتاه و فیلم‌نامه نویسی در شهرستان خرم بید، جشنواره شعر قرآن و عترت به میزبانی شهرستان رستم، جشنواره هنر‌های تجسمی در سه رشته نقاشی، خوشنویسی و نقاشی خط به میزبانی مرودشت، جشنواره صنایع دستی در دو رشته تذهیب و صنایع چوبی به میزبانی ارسنجان و جشنواره‌های فیلم و عکس رسانه‌های مکتوب و مجازی، پایان‌نامه و مقاله‌نویسی و مسابقات حفظ و تلاوت به میزبانی شیراز برگزار خواهند شد.

احمدی با بیان اینکه موضوع اصلی جشنواره‌ها قرآن و عترت و موضوع ویژه در برخی از جشنواره‌ها شهدای مدافع حرم است، گفت: شهدای مدافع حرم به‌عنوان موضوع ویژه‌ی جشنواره‌های داستان کوتاه و فیلم کوتاه، شعر، هنر‌های تجسمی، هنر‌های نمایشی، فیلم و عکس هفته‌ی قرآن و عترت پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این جشنواره‌ها می‌توانند به نشانی اینترنتی www.quranfars.com مراجعه کنند، زمان برپایی دومین هفته قرآن و عترت فارس را هفته اول دی‌ماه امسال اعلام کرد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس تصریح کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام در جشنواره‌های هفته‌ی قرآن و عترت فارس و ارسال آثار مد نظر تا ١٥ آذرماه مهلت دارند.
انتهای پیام/ر

برگزاری ۲۵ جشنواره در هفته قرآن و عترت فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار