سرلشکر باقری:

قدرت بازدارندگی ایران با تولیدات صنایع دفاعی در عالی‌ترین وضعیت قرار دارد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران با وجود واحد‌های مستعد و تولیدات مناسب صنایع دفاعی داخلی و ایثار رزمندگان در عالی‌ترین وضعیت قرار دارد.

آذربایجان غربی در بهترین وضعیت امنیتی نسبت به سال‌های گذشته قرارداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز آذربایجان غربی در بهترین وضعیت امنیتی نسبت به سال‌های گذشته قرار دارد و حوادث امنیتی و نا امنی‌های مناطق مرزی در این منطقه به صفر رسیده است .

وی افزود: امنیت آذربایجان غربی از نظر شاخص‌های مختلف امنیتی مانند استان‌های داخلی کشور است و این نوید را می‌دهد که بخش‌های های دولتی از جهت استقرار امکانات و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی هیچ مشکلی ندارند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما از لحاظ تهدید عناصر ضد انقلاب و تروریسم در مرز و شرارت‌های مرزی و داخلی استان در شرایط خوبی قرار داریم.

سرلشکر باقری با اشاره به ارتقا توان نیروی انتظامی گفت: در رابطه با ارتقا توان نیروی انتظامی چه بخش انتظامی استان و چه در بخش مرزبانی استان تصمیمات مهمی اتخاذ شده که با سرمایه گذاری بیشتر و هم افزایی نیروی انتظامی با سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر بخش‌های مختلف شاهد ارتقا توان نیروی انتظامی باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه تهدیدات مختلف از جانب دشمنان وجود دارد اما کشور از لحاظ وضعیت دفاعی در شرایط خوبی قرار دارد.

سرلشکر باقری ادامه داد: الحمدلله قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران به یمن وجود واحد‌های مستعد و تولیدات مناسب صنایع دفاعی داخلی و ایثار رزمندگان جمهوری اسلامی در عالی‌ترین وضعیت قرار دارد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: می‌توانیم با اطمینان بگوییم کشور در شرایطی است که نگرانی از نظر تجاوز نظامی وجود ندارد و در حداقل ممکن است و نزدیک به صفر است و سرمایه گذاران خارجی و داخلی می‌توانند با آرامش مشغول فعالیت‌های اقتصادی خود باشند.

 وی ادامه داد: با مجوز فرمانده کل قوا توان موشکی جمهوری اسلامی ایران به دو هزار کیلومتر رسیده است و دانشمندان کشورمان توانستند موشک‌های نقطه زن طراحی بکنند و بسازند.

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: از جهت کمیت منابع موشکی ما در حد ضرورت دفاع از کشور تولید شده و در مناطق امن و شهر‌های موشکی مستقر شده اند و واحد‌های موشکی از لحاظ مهارت و سایر شاخص‌ها در آمادگی کامل قرار دارند

وی با تاکید بر اینکه باید در طراحی و ساخت و ارتقای توان موشکی دقت لازم وجود داشته باشد افزود:موشک‌های جمهوری اسلامی ایران نقطه زن هستند.

سرلشکر باقری ادامه داد: در جهان موشک‌ها برای حمل کلاهک هسته‌ای طراحی می‌شوند و طراحی این نوع موشک نیاز به دقت ندارد و می‌تواند منطقه‌ی عظیمی را مورد هدف قرار دهد و برای همین روی دقت سرمایه گذاری نمی‌کنند، ولی در کشورمان بر اساس شرع مقدم اسلام تولید و به کار گیری کلاهک هسته‌ای حرام است موشک‌های نقطه زن تولید می‌شود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: به لطف خدا قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران توانسته است قدرت بازدارندگی مناسبی را در برابر تهدیدات، آمریکای جنایت کار و صهیونیست‌های آدم کش و کودک کش ایجاد بکند و این بازدارندگی به روز شونده است.

وی تصریح کرد: هر چقدر قدرت دفاع ضد موشکی دشمنان افزایش پیدا بکند به قدرت موشکی کشورمان از جهت انبوهی و توانایی تاکتیکی و تکنیکی نخواهند توانست غلبه کند و موشک‌های ما کاملا راهبردی است.

 

انتهای پیام/م

موشک های جمهوری اسلامی ایران نقطه زن هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.