نوبخت در نشست خبری:

دولت بدهى باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را تقبل می‌کند/به دنبال حل موضوع عضو زرتشتی شورای شهر یزد هستیم

سخنگوی دولت گفت: دولت بدهى باشگاه های استقلال پرسپولیس را تقبل می‌کند و به سازمان برنامه هم منعکس شده و اجازه نمی‌دهیم دو باشگاه دچار مشکل شوند.

دولت بدهى باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را تقبل می‌کند/به دنبال حل موضوع عضو زرتشتی شورای شهر یزد هستیمبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری خود که امروز سه‌شنبه( 9 آبان)در محل نمایشگاه مطبوعات برگزار شد، گفت: برگزاری نمایشگاه مطبوعات را به شما اصحاب رسانه تبریک می‌گویم و امیدوارم به اهداف این نمایشگاه دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای اجتماعی که امروز به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گفت: در این جلسه مباحث مختلفی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد بحث قرار گرفت و به جهت اهمیت این موضوع 200 میلیارد تومان اعتبارات جاری و 200 میلیارد تومان هم اعتبارات عمرانی در سال 96 برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در بودجه پیش‌بینی شده بود که به رغم همه محدودیت‌های اعتباری، سازمان برنامه و بودجه صددرصد آن را اختصاص داد.

امیدواریم شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها به صورت سنجیده فراهم شود

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بیان کرد: در حوزه ورزش با توجه به ضرورتی که برای دولت وجود دارد، فکر می‌کنم همه اصحاب رسانه موضع و دیدگاه دولت را برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باخبر باشند، امیدواریم شرایط این کار به صورت سنجیده و با کمترین تنش فراهم شود.

خبر خوش نوبخت برای سرخابی‌ها

نوبخت در پاسخ به سوالی درباره بدهی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: بدهی این دو باشگاه بزرگ را دولت تقبل می‌کند تا مشکلات‌شان حل شود و این موضوع به سازمان برنامه و بودجه منعکس شده و کارگروهی هم برای این موضوع در نظر گرفته شده است و نخواهیم گذاشت این دو باشگاه کشورمان دچار مشکل شوند.

وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه آقای جهانگیری آزاد شدن رقم 100 میلیارد دلار از دارایی‌های بلوکه شدن کشورمان را تکذیب کرده است، لطفا در مورد رقم دقیق دارایی‌های آزادشده کشورمان بفرمایید، اظهار کرد: بحث داغ و شیرین دارایی‌های جمهوری اسلامی در نزد بانک‌های خارجی و چگونگی آزاد شدن آن بعد از برجام، همیشه در جلسات مورد توجه بوده و بنده نیز توضیحات مکفی را در این مورد داده‌ام.

سخنگوی دولت ادامه داد: واژه‌ای که تحت عنوان دارایی‌های جمهوری اسلامی از آن صحبت می‌کنیم قابل تفکیک به ذخایر ارزی بانک مرکزی که یک وجه دارد و همچنین سپرده‌ای که صندوق توسعه ملی دارد.

نوبخت اضافه کرد: بخش دیگری از این مبالغ ارزی در حساب‌های بانک‌های خارجی متعلق به دولت است و ما همه اینها را قبلا تفکیک کرده‌ایم؛ البته در کنار این آن مقدار سپرده‌هایی که از بانک‌های ایرانی نزد بانک‌های خارجی بوده است؛ بنده همه اینها را به دفعات توضیح داده‌ام.

اینکه در رفع تحریم 100 میلیارد دلار وارد کشور شد، تلقی عامیانه از ذخایر ارزی است

وی اضافه کرد: اعدادی که ما جمعا برای همه اینها داریم و جدول آن را هم قبلا ارائه کرده‌ایم، بیشتر از این مبلغ بود. اینکه با رفع تحریم 100 میلیارد دلار وارد کشور شد این یک تلقی عامیانه از ذخایر ارزی است، یعنی چیزی تحت عنوان CASH و پول نقد اینجا مطرح نیست؛ آیا ما از یک حساب خارجی که مربوط به جمهوری اسلامی است، می‌توانیم حواله‌ای به کسانی که می‌خواهند کالایی را وارد کنند، بدهیم، یعنی به جای اینکه ما از بانک مرکزی به خود آنها پول بدهیم، حواله بدهیم که آنان از یک بانک خارجی که ما نزد او حساب داریم، دریافت کنند.

سخنگوی دولت ادامه داد: براساس نوع تعریفی که از این 100 میلیارد دلار داریم یا عددی که آقای جهانگیری به آن اشاره کردند، باید در آن جدولی که برای هرکدام از اینها یک عنوان داریم، تعریف کنیم و باید نوع دارایی را تفکیک و مقدار عددی‌اش را مشخص کنیم.

نوبخت در پاسخ به سوالی درباره اینکه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پیشنهاد کرده تا پرداخت یارانه‌ها به این نهاد واگذار شود، تصریح کرد: ما پیشنهاد آقای فتاح را شنیدیم و دیگران هم پیشنهاداتی دارند و ماه آینده ماه تصمیم‌گیری مجلس است. اگر مجلس چنین نظری را تأیید کند، دولت هم با اعلام نظر کارشناسی خودش آنرا اجرا خواهد کرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: کارگروه تعیین شده از سوی شورای عالی امنیت ملی برای بررسی کنشهای اقتصادی و محدودکننده آمریکا در قبال برجام فعال است و گزارشهای خود را به این شورا ارائه می دهد. هر چه که این کارگروه اعلام کند، لازم الاجرا خواهد بود.

پیش‌نویس لایحه بودجه در حال تهیه و تنظیم است

وی در پاسخ به سوالی درباره افزایش بودجه دفاعی در سال 97 افزود: هنوز پیش‌نویس بودجه 97 تهیه نشده است، بعد از تهیه پیش‌نویس آن را به دولت می‌دهیم و نظر تکمیلی دولت را می‌گیریم، سپس بودجه به مجلس ارائه و نظر کمیسیون تلفیق را می‌گیریم. آن زمان می‌توانیم بگوییم بودجه نیروهای مسلح چقدر است، ما در سازمان برنامه و بودجه در حال تهیه و تنظیم پیش نویس لایحه بودجه هستیم.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره قانون کاتسا آمریکا و اولویت‌های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای شش ماهه دوم سال تصریح کرد: اینکه دولت برای هر شرایط جدیدی مشخصا به سازمان برنامه و بودجه دستور داده، که طرح متناسب را در سناریوهای مختلف تهیه کنید، واقعیت صحیحی است و ما همیشه برای هر شرایطی آماده هستیم.

نوبخت تاکید کرد: همه ما فراز و فرودهای اقتصادی را پشت‌سر گذاشته‌ایم. ما کشوری نیستیم که با یک تشر آمریکا که بگوید، تحریم می‌کنم، خودمان را ببازیم؛ به زعم خودشان تحریم‌های هوشمند فلج‌کننده علیه ما اعمال کردند، اما ما با آن شرایط مقابله کردیم و رشد اقتصادی‌مان افزایش یافت.

وی ادامه داد: ما دیدیم که در مقدمه سخنرانی ترامپ چه جنگ روانی را فراهم کردند، جوابش را فردای آن روز بازار سرمایه و ارز داد؛ آنچه آنان عنوان می‌کنند حرف‌های توخالی است، مطمئن باشید از تجارب گذشته در این مورد استفاده خواهیم کرد؛ ما از منافع ملی‌مان فروگذار نخواهیم کرد.

در بحث اربعین هرآنچه که وزارت کشور و ستاد اربعین پیشنهاد کرده، همان را فراهم کردیم

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره بودجه اربعین گفت: راهپیمایی اربعین حرکت خودجوش مردمی است و افراد با جان و دل حاضرند همه ریسک‌ها را بپذیرند و با پای پیاده به این سفر بروند.

نوبخت تأکید کرد: وظیفه ما این است که برای هر جمعی که گردهم می‌آیند، تمهیدات مقدمات رفاهی را فراهم کنیم، به ویژه برای چنین حرکت حماسی و پرپیام؛ در این مورد آنچه که وزارت کشور و ستاد اربعین پیشنهاد کرد، همان را فراهم کرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی درباره جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی که در جلسه روز گذشته سران قوا مطرح شد و اینکه آیا دستورالعملی در این مورد نوشته می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: این تصمیمات که البته در سیاست‌هایمان بی‌سابقه نیست، روز گذشته اتخاذ شد و اینکه بلافاصله برای آن یک دستورالعملی متناسب با آن بنویسیم، زودهنگام است، اما در این زمینه هم قانون سرمایه‌گذاری و آئین‌نامه ویژه اجرایی داریم.

سخنگوی دولت گفت: ما با قاطعیت از سرمایه‌گذاری‌ خارجی توسط ایرانیان خارج از کشور استفاده می‌کنیم.

نوبخت در پاسخ به سوالی درباره عضو زرتشتی شورای شهر یزد و رعایت حقوق شهروندی گفت: دین زرتشت یکی از ادیان رسمی جمهوری اسلامی است که در قانون اساسی از آن یاد شد، عزیزان ما در هریک از این ادیان رسمی از حقوق شهروندی مساوی برخوردار هستند؛ رئیس جمهور در پیوست احکام وزرا چگونگی اجرای حقوق شهروندی را ابلاغ کرده و سازمان برنامه و بودجه هم موظف شده هر 6 ماه گزارش عملکرد را به رئیس جمهور بدهد.

وی ادامه داد: قوانین ما اجازه می‌دهند که شهروندان زرتشتی همچون دیگراز از حقوق خود برخوردار باشند و در مجلس هم نماینده محترم زرتشتی حضور دارد، ما در این مورد دنبال سلسله اقدامات اثربخش هستیم و رئیس جمهور هم در این زمینه به وزیر کشور تأکیداتی داشتند و امیدواریم این موضوع مرتفع شود.

اجلاس سه‌جانبه ایران، آذربایجان و روسیه فردا برگزار می‌شود

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره اجلاس سه‌جانبه ایران، آذربایجان و روسیه افزود: در سیاست‌های جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان مورد تاکید قرار گرفته، به گونه‌ای که در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هم این سیاست برای گسترش مناسبات و روابط دوجانبه با کشورهای همسایه تصریح شده است.

نوبخت اضافه کرد: جلسات مختلفی با هماهنگی روسای جمهور این سه کشور تاکنون برگزار شده و فردا شاهد برپایی این نشست در کشورمان خواهیم بود؛ هدف از این نشست گسترش روابط است، ضمن اینکه ایران و روسیه رویکردهای مشابهی در مورد رخدادهای منطقه‌ای همچون مبارزه با تروریسم دارند.

وی در پاسخ به سوالی درباره رفع شدن مشکلات معیشتی کولبران با توجه به بسته بودن مرز‌ها و برنامه‌های دولت در این جهت، اظهار کرد: ستاد ویژه‌ای در وزارت کشور فعال است و تصمیمات متناسب روز می‌گیرد، این ستاد موضوعات را به دقت رصد می‌کند و اگر لازم باشد دستگاه‌های دیگر کمک کنند، حتما انجام خواهد شد.

سخنگوی در پاسخ به سوالی درباره پیام رأی اعتماد مجلس به دو وزیر پیشنهادی نیرو و علوم، گفت: این پیام در جهت همکاری و تعامل بیشتر بود و رأی اعتماد کم نظیری که در شهریور پیش آمد مجلس پیامش را داد و همچنین درمورد دو وزیر باقی مانده هم پیام مجلس به درستی و با شفافیت بیان شد، ما امیدواریم با ادامه این همکاری‌ها بتوانیم لایحه بودجه را تصویب کنیم و قدردان مجلس هستیم.

نوبخت با اشاره به نرخ خرید تضمینی گندم، اظهار کرد: برای آنکه نرخ خرید تضمینی گندم به سطح قابل قبولی برسد، افزایش پیدا کرد، سال 91 این خرید تضمینی 400 تومان بود، در حالیکه امروز بیش از 1300 تومان است.

وی ادامه داد: از 11 هزار و 560 میلیارد تومان گندم خریداری شده، 9 هزار میلیارد تومان آن را به کشاورزان پرداخت کردیم و 2000 میلیارد دیگر باقی مانده که در دست پرداخت است.

سخنگوی دولت در ادامه درباره رویکرد دولت به مطبوعات و جایگاه آن در لایحه بودجه 97 گفت: دولت وظایف خود را در برابر این نهاد غیردولتی و مردمی انجام می‌دهد. سال گذشته هم طبق وعده‌ای که دادیم، 40 درصد از یارانه مطبوعات را پرداخت کردیم.

نوبخت با اشاره به روش جدید بودجه‌ریزی که مطابق با نحوه عملکرد دستگاه‌ها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: امسال دو اقدام در چارچوب بودجه‌ریزی انجام خواهد شد. تثبیت و تخصیص بودجه از جمله روش‌هایی است که در لایحه بودجه 97 به آن توجه کرده‌ایم.

وی یادآور شد: دستگاه‌ها برای تثبیت بودجه به سازمان برنامه و بودجه معرفی می‌شوند تا ما بتوانیم ماموریت آنها را بررسی کنیم. متاسفانه فعالیت بسیاری از دستگاه‌ها به صورت موازی‌کاری است، بنابراین لزومی ندارد با منابع محدود که در اختیار آنها قرار می‌گیرد این فعالیت‌ها را ادامه دهند.

سخنگوی دولت افزود: در بودجه 97 اهداف کمی مشخص شده است، بنابراین اهداف همه دستگاه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم و علاوه بر تنخواه، سه ماه یکبار از دستگاه‌ها گزارش نظارتی دریافت می‌کنیم تا بتوانیم به آنها اعتبار تخصیص دهیم.

نوبخت با بیان اینکه براساس عملکرد دستگاه‌ها به آنها بودجه تخصیص می‌دهیم، اضافه کرد: معتقدم این روش روش قابل توجهی در جهان است و ما هم آن را در قالب مدل برای بودجه‌ریزی درست برای توسعه تعریف می‌کنیم، البته موانع بسیاری در این راه وجود خواهد داشت، چراکه در پاره‌ای از موارد اعتبار برخی از دستگاه‌ها کاهش و افزایش خواهد داشت.

دولت خود را موظف به اجرای منشور حقوق شهروندی می‌داند

وی با اشاره به اجرای منشور حقوق شهروندی تصریح کرد: دولت خود را موظف به اجرای منشور حقوق شهروندی می‌داند، بر این اساس به وزرای دولت از جمله وزیر اطلاعات و فرهنگ در پیوست حکم وزارت‌شان ابلاغ شد که برنامه‌های خود را در این زمینه ارائه دهند تا منشور حقوق شهروندی نیز اجرایی شود.

سخنگوی دولت در تشریح جزئیات درخواست دیدار ترامپ رئیس جمهور آمریکا از روحانی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متذکر شد: درباره مسائل این‌چنینی سخنگوی وزارت خارجه اظهارنظر می‌کنند و اطلاعات بنده در این زمینه همان نظر وزارت خارجه است.

نوبخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بودجه خاصی برای استان خراسان رضوی در نظر گرفته‌اید، اظهار کرد: بنده پیش از این در مصاحبه‌های گذشته جزئیات سفرم به خراسان رضوی را اطلاع‌رسانی کردم، همچنین درباره قطار شهری و برقی کردن قطار تهران_ مشهد که پروژه‌ای بزرگ است، اخبار لازم را ارائه دادم.

وی ادامه داد: تامین مالی این پروژه تخصیص یافته است و قبل از پایان سال میلادی قرارداد نهایی آن امضاء می‌شود، پیش‌پرداخت 15 درصد آن را هم سازمان برنامه و بودجه آماده کرده و در آینده اخبار خوبی درباره آن خواهید شنید.

معاون رئیس جمهور درباره راهکار دولت برای رسیدگی به بحران زباله‌ در شهر رشت، افزود: مشکل پسماندها تنها محدود به شهر رشت نمی‌شود و مناطق شمالی همچنین سایر استان‌های کشور را دربرمی‌گیرد. خوشبختانه این موضوع جزء اولویت‌های دولت قرار دارد و سازمان محیط زیست نامه رسیدگی به این بحران را به سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده و ما نیز برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم که جزئیات آن را اطلاع رسانی می‌کنیم.

سخنگوی دولت درباره محرومیت مردم خوزستان گفت: سازمان برنامه و بودجه خود را در قبال محرومیت مردم خوزستان مسئول می‌داند و به دلیل اینکه وجود ریزگردها در این استان مردم را آزرده خاطر کرده احساس مسئولیت می‌کنیم.

نوبخت ادامه داد: در دهه فجر سال گذشته رئیس‌ جمهور به استان خوزستان سفر کرد ، در جلسه شورای اداری این استان مقرر شد مشکل آب و فاضلاب خوزستان را حل کنیم بنده نیز با مسئولان محلی برای اجرای طرح کانون سه بررسی‌های لازم را انجام دادم و احتمالا در هفته‌های آتی پروژه‌هایی برای تأمین آب خوزستان در نظر می‌گیریم.

انتهای پیام/

نشست خبری نوبخت در نمایشگاه مطبوعات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
دولت نباید این پول هارو پرداخت کنه
فوتبال چه سودی برای مردم داره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
من فرهنگی برای تهیه جهیزیه دخترم خانه ام را فروختم؟چرا؟
-
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
علی جون چون کامل بود کپی کردم تاتاکید بشه


جناب سخنگو(آقای نوبخت) :«ماه ها ازخرید گندم کشاورزان میگذردولی هنوز 200میلیاردتومان ازطلب آنها مانده است،60درصد یارانه اصحاب فرهنگ پرداخت نشده، حدود یکسال ازسفر«سرکاری» رئیس جمهور به استان محروم خوزستان می گذردولی تازه جنابعالی احتمال میدهی برای حل مشکل آب وفاضلاب این استان پروژه درنظربگیری »وبراین مشکلات _که احتمالاًمیدانید ولی ازآنهاغافلید_اضافه کنم:میلیونها جوان بیکاراین مملکت عمرشان درحال تباه شدن است،میلیونها نفربیخانمان درکشورداریم در این میان فرهنگیان بسیارندکسانی که پس ازیکسال هنوز حق التدریس واضافه کارناچیز خودرانگرفته اند،هزاران طرح وپروژه درکشوربه دلیل نبود اعتبارخوابیده است .

ازوزیر آموزش وپرورش که درجلسات هیئت دولت نزدیک شمامی نشیند سئوال کن چندهزارمدرسه کپری وخشت وگلی درکشورداریم،چندهزارمدرسه مانند مدرسه شین آبادبه خاطراستانداردنبودن وسایل گرمایشی منتظرحادثه اند؟

چندروزی ازپایتخت بیرون برووسری به روستاهای تازه کشف شده کرمان وکردستان وسیستان وکهکیلویه وچهارمحال وخوزستان و....بزن وببین که بسیاری ازمردمان محروم ومظلوم این سرزمینِ مملوازثروت نفت وگازومس وآلومینیوم و... مانند عصرغارنشینی زندگی میکنند،فرزندانشان درمدارس چادری درس میخوانند،مردمانشان ازبسیاری ازامکانات اولیه مانندحمام،آب آشامیدنی،بهداشت، داروودرمان،راه های ارتباطی باشهرو...محرومند.آیاسزاواراست درچنین شرایطی که هزاران دردبی درمان درکشوروجودداردبرای خوش آمدعده ای دلال وبازیکن معلوم الحال فوتبال ازجیب ملت برای نجات ازغرق شدن این دوتیم پایتخت هزینه کنید ؟
-
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
... باشگاهها باید خصوصی بشن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۵۳ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
اگه دولت پول داره پول کارگرشو به موقع بده
Spain
علی
۰۹:۳۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
جناب سخنگو(آقای نوبخت) :«ماه ها ازخرید گندم کشاورزان میگذردولی هنوز 200میلیاردتومان ازطلب آنها مانده است،60درصد یارانه اصحاب فرهنگ پرداخت نشده، حدود یکسال ازسفر«سرکاری» رئیس جمهور به استان محروم خوزستان می گذردولی تازه جنابعالی احتمال میدهی برای حل مشکل آب وفاضلاب این استان پروژه درنظربگیری »وبراین مشکلات _که احتمالاًمیدانید ولی ازآنهاغافلید_اضافه کنم:میلیونها جوان بیکاراین مملکت عمرشان درحال تباه شدن است،میلیونها نفربیخانمان درکشورداریم در این میان فرهنگیان بسیارندکسانی که پس ازیکسال هنوز حق التدریس واضافه کارناچیز خودرانگرفته اند،هزاران طرح وپروژه درکشوربه دلیل نبود اعتبارخوابیده است .

ازوزیر آموزش وپرورش که درجلسات هیئت دولت نزدیک شمامی نشیند سئوال کن چندهزارمدرسه کپری وخشت وگلی درکشورداریم،چندهزارمدرسه مانند مدرسه شین آبادبه خاطراستانداردنبودن وسایل گرمایشی منتظرحادثه اند؟

چندروزی ازپایتخت بیرون برووسری به روستاهای تازه کشف شده کرمان وکردستان وسیستان وکهکیلویه وچهارمحال وخوزستان و....بزن وببین که بسیاری ازمردمان محروم ومظلوم این سرزمینِ مملوازثروت نفت وگازومس وآلومینیوم و... مانند عصرغارنشینی زندگی میکنند،فرزندانشان درمدارس چادری درس میخوانند،مردمانشان ازبسیاری ازامکانات اولیه مانندحمام،آب آشامیدنی،بهداشت، داروودرمان،راه های ارتباطی باشهرو...محرومند.آیاسزاواراست درچنین شرایطی که هزاران دردبی درمان درکشوروجودداردبرای خوش آمدعده ای دلال وبازیکن معلوم الحال فوتبال ازجیب ملت برای نجات ازغرق شدن این دوتیم پایتخت هزینه کنید ؟
-
جمشید
۰۸:۵۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
آقای مدیر ، به جای پرداخت بدهی تیم های پایتخت ، حق و حقوق فرهنگیان عزیز و محترم مملکت را پرداخت کنید . در اداره کل آموزش و پرورش ما معاون پشتیبانی پول پرداخت هزینه بنزین راننده های اداره کل را هم نداره ، پول آب و برق و ..... مانده ، ملیونها بدهی به بازاریان به خاطر سرپا نکه داشتن اداره مانده . ده ماه است اضافه کار کارکنان اداری مانده آن هم متوسط ماهی 55 ساعت در ماه که ترمیم حقوق محسوب می شود و این در حالی است که همکاران شما در استان ما با متوسط 130 ساعت اضافه کاری ، اضافه کارشان را با حقوق ماهیانه دریافت می کنند بغیر از دریافت های دیگرشان . تو را به خدا یه خورده با وجدان کار کنید و به فکر همه ی اقشاری که به نوعی با تبعیض و فقر و .... دست به گریبانند باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
به فکر بدهی کشاورزها هم باشید

نه پول گندم و جومان پرداخت شده نه خسارت سرمازدگی و بیمه محصولات کشاورزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
سلام انهايي كه ميروند ورزشگاه باعث ايني كه دوستان گفتند ميشوند
-
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
پول بیت المال را به کی میدهید، این باشگاهها جز- چیزی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
چرا مجلس با این ندانم کاری های دولت برخورد نمیکنه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
ما راضی نیستیم حقی از ما کارمندا بریزید به پای یک مشت فوتبالی که هیچ افتخاری واسه این مملکت ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
نمی دونم دولت چرا حریف قیمت مسکن نمیشه .تورو خدا یه کاری بکن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۷:۳۸ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
دولت یک سال و نیم که اضافه کار معلمان را نداده. امسال معلم داره با از خودگذشتگی میره سر کلاسها.دولت بهتره بود اول تکلیف اینها را مشخص میکرد. من هم فوتبالیم اما اینکار درست نیست تا وقتی این دو باشگاه حمایت دوات را حس کنند هیچی درست نمیشه و تا این نوع نگاه به آموزش و پرورش وجود داره توسعه ی پایداری هم اتفاق نمی افتد.
Spain
محمد
۰۷:۱۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
خدا وکیلی من و خانواده ام به عنوان جزی از این ملت رضایت نمیدیم
از بیت المال خرج این باشگاهها بشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
ما بیسوادیم
این رشد اقتصادی کجابوده ندیدیم
یکمی هم به فکر ماها باشین
به زبان ساده بگید بفهمیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
بابا جان فوتبال رو تعطیل کنین بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
فوتبال رو تعطیل کنین بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
اقای دکتر موقع بیکاری جوون ها و حقوق کارمندها میشه میاد میگه چرا بودجه دولت باید هی تو بخش جاری خرج بشه!

اینجا دلشون برا بیت المال و جیب مردم میسوزه ولی این طرف موضوع باید میلیارد ها تومان از بدهی این دو باشگاه رو بپردازند حساب نمیکنند برخی سایت ها میگن نزدیک 300 میلیارد بدهی دارن میدونید این پول معادل حقوق 2میلیونی برا مدت 30 سال برا 5هزار جوون بیکاره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
از جناب سخنگو بپرسید که بدهی دولت به معلم ها رو کی تقبل میکند چرا خبرنگارها چیزی از حق التدریس سال تحصیلی گذشته ی معلمان نمی پرسند بلاخره کی پرداخت میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
دولت چرا بیت المال را صرف بی مسئولیتی این دو باشگاه میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
دولت چرا بیت المال را صرف بی مسئولیتی این دو باشگاه میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
سیصد ملیارد پرسپولیس و یک صدو نود ملیارد پرسپولیس. به این رقم سه ملیارد بدهی تراکتور و چند ده ملیارد بدهی نفت را باید اضافه کرد. با این مبالغ چند جوان میتواند تشکیل خانواده بدهد. چند مسکن. چه تعداد شغل. و یا چه میزان رفاه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
والله به خدا ظلمه
بازیکن پول آنچنانی بگیره اون وقت پول کشاورز رو به تاخیر بندازن
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیلی
۲۲:۱۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
دولت چرا بیت المال را صرف بی مسئولیتی این دو باشگاه میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
دلارهایی که با هزینه وسختی به مملکت میرسه چرا خرج این دو باشگاه میشه.
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
اگه دولت پول داره یکم خرج مردم کنه محض رضای خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
متاسفم برا این کشور. من بدبخت. هزار در میزنم. برا کار وکارگری و مسافر کشی تو شهرستان که بتونم ۱۲ واحد باقی مونده دانشگاهم بگیرم تموم بشه. نیست. میرم برا وام نمیدن . اون وقت. خیلی راهت میگه ما بدهی این دوتا باشگاه رو میدیم.
Iran (Islamic Republic of)
امینی
۲۱:۴۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
باسلام و تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
من نمیدانم بدهی این دو باشگاه چه ربطی به دولت داره؟
مثلا اگر بدهکار باشند و در جام باشگاهها شرکت نکنند مشکلی پیش می آید؟
مردم که نباید هزینه ندانم کاری بعضی مدیران نابلد این دو باشگاه را بدهند.
آیا واقعا انصاف هست که دولت از جیب ما به افرادی پول پرداخت کند که تمام زندگی شان در خوشی سپری می شود ؟
جناب نوبخت کمی منصف باش.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۳۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
با ادامه حیات استقلا و پرسپولیس مشکلات مردم حل میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
این دو تیم باید بدهی خودشون را بدهند حالا هرچقدر که هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
چندتومن بدهی داره این دوباشگاه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
قراردادهای چند میلیاردی با بازیکنان ببندند و مردم پول آنرا بدهد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
واقعا که..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
خوتاهش میکنم یارانه هارو افزایش بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
باید بررسی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
باشگاه پرسپولیس واستقلال چند تومان بدهی دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
چرا فقر،و بیکاری را در جامعه حل نمیکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
چرا فقر،و بیکاری را در جامعه حل نمیکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
بدهی به پرسپولیس چه مشکلی از جامعه ما حل می کند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
دولت نباید این پول هارو پرداخت کنه
فوتبال چه سودی برای مردم داره ؟
این میلیاردها پول میتونه برای حداقل 50 تا جوون بیکار باشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۲۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
مردم پول نان خوردن ندارن دولت اشتباه میکنه به هر تیمی کمک می کنه
طرف اسمشو گذاشته بازیکن میلیاردی پول میگیره میلیونها ایرانی پول نون ندارن، بعد وقتی یارانه هارو میخوان واریز کنند عزاداری می کنن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
ای نوبخت جان شماها هم همیشه طرف میلیاردها هستید یارانه برایتان سخت است ولی ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
آقای نوبخت چرا دولت از بیت المال بدهد بدهی این دوتیم خود رای بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
این پرسپولیس واستقلال چه نفعی برا ملت دارن؟؟؟؟ کاری نمی کنن و پولهای انچنانی میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ حسینی
۱۴:۵۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
جناب نوبخت این پرداختیها کجا انجام گرفته در حالیکه ما گندمکاران مناطق گرمسیری استان کرمانشاه هنوز مطالباتمان نگرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۴:۵۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
کارانه پرسنل درمان که شبانه روز مشغول خدمت به مردم هستند 11 ماه عقب افتاده ،بعد دولت میخواد بدهی باشگاه های استقلال و پرسپولیس رو پرداخت کنه که تو این چند سال هیچ گلی به سر این مردم و مملکت نزدن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
سلام دولت محترم لطف کنن حقوق عقب افتاده کارگرایی که در شرایط سخت در عسلویه بوشهر وکارگاهای صنعتی کار میکنن پرداخت کنه پول بیت المال میدین برن بشینن قلیان بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
بدهی به پرسپولیس چه مشکلی از جامعه ما حل می کند. همین مونده بود که دولت بدهی باشگاههای فوتبال رو پرداخت کنه ! آخه از واجبات هست!
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۴:۳۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
از ته دلم از ته دلم میگم راضی نیستیم از جیب بیت المال برای این دو باشگاه پول داده بشه که فقط خوش گذرونی بلدن.همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
باشگاه رو خصوصی کنید ذیگه

یه سری به وضعیت بودجه دانشگاه و اموزش و پرورش کنید

کدومش تو اولویته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
به ملت که میرسه برای سهام عدالت پول ندارند از کجا قراره این پول تامین بشه با این پول کار برای جوانها ایجاد کنید نه سرگرمی .
Germany
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
من راضی نیستم یک ریال از حق من به جیب بازیکنان پرسپولیس و استقلال برود.مراکز خیریه بهزیستی را هم به بخش خصوصی واگذار کردند. این دو تا تیم تا ابد سرشان در بیت المال است.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۱۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
دولت چرا فقر،و بیکاری را در جامعه حل نمیکند دو باشگاه چرا اینجور باید گند بزنند تا کلی پول کشور بازم خرج این باشگاهها بشه.من خودم طرفدار سرسخته استقلالم و نمیخوام دولت پول بیت المال رو به باشگاهها بده.والا به خدا خیل عظیمی از مردم با یارانه زند ه ان.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۰۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
مدیران دو باشگاه ریخت و پاش کنند و ملت پول آن را بدهد؟! قراردادهای چند میلیاردی با بازیکنان ببندند و ملت پول آنرا بدهد؟! بنده از حق خودم نمی گذرم و راضی نیستم!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
می رفت که خصوصی شود سیاسی کاری مانع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
کاش فکری هم برای وضعیت معیشت فرهنگیان می شد کاااااااااااااااش
-
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
از کدوم جیبت پول این دو باشگاه میخوای بدی ؟
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۵:۲۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
آخر برج بهت می گم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
آقای دکتر لطف کنید پرداخت بدهی دولت به کشاورزان و گندمکاران را تاخیر نیندازید یا پول بیمه محصولات کشاورزی را پرداخت کنید از پرداخت بدهی باشگاههای فوتبال امور مهم تری نیز هم هست. در استان سمنان 50درصد بیشتر از وجه گندم پرداخت نشده است. خاطر نشان می کنم قیمت بذر و سم و کود از سال 1391 تا کنون چند برابر شده و نرخ برق و سوخت با اجرای کنتور هوشمند افزایش داشته است در شرایط معمولی کاشت هر هکتار گندم بیش از یک میلیون و دویست هزار تومان هزینه بذر و کود اولیه نیاز دارد و تنها عملکرد میانگین چهار تا پنج تن برداشت می باشدکه حدود 5.200.000ریال تا 6.500.000ریال وجه گندم در هکتار بدست می آید صرف نظر از هزینه شخم و آماده سازی و کاشت و داشت و کود و محلول پاشی و سم و آب و آبیاری و مزد کارگر و برداشت ، در شرایطی که درآمد ناچیزی سهم کشاورز باقی می ماند که حتی سهم کشاورز کمتر از حقوق کارگر مزرعه می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۳:۵۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
به. خدا راضی نیستیم از بیت المال برای تیم های پایتخت هزینه کنید
Iran (Islamic Republic of)
kamran
۱۳:۵۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
پول بیت المال رو میدین به فوتبالیستها با این فوتبال بازی کردن افتضاحشون میلیاردی قرارداد میبندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
دولت بده؟ برای چی؟این همه جوان بیکار و خانواده فقیر و مشکل دار داریم ... تا کی از بیت المال خرج این دوتا باشگاه میکنید!واقعا مردم راضی هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
دولت بهتر است به جای خرج میلیاردی برای این دو باشگاه پول را صرف مشکلات اساسی کند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۲۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
چرا از جیب دولت برای رفع بیکاری مایه نمیزارید؟فوتبال برا من جوان بیکار در خانواده ای که پدرم هم از سیاست های دولت شما بیکار شد نون و آب نمیشه.فوتبال جلوی تن فروشی و فحشا رو نمیگره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
ولله خوبه این دو باشگاه با پول مردم خوب کیف میکنن
آخرین اخبار