اعزام 1 هزار و 100 دانش اموز به راهیان نور

1 هزار و 100 دانش اموز از خراسان جنوبی به اردوهای راهیان نوراعزام می شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  سرهنگ غلامرضا فلاحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی از ۳۰ آبان ماه آغاز می‌شود گفت: امسال 650 نفر دانش‌آموز پسر و 450 نفر دانش‌آموز دختر به این اردوها اعزام خواهند شد.


وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز بسیجی کشور افزود: شهرستان بیرجند 66 دانش‌آموز شهید دارد که یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم.


فلاحی گفت :50 هزار دانش‌ آموز در شهرستان بیرجند وجود دارد که از این تعداد 18 هزار دانش آموز بسیجی هستند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند افزود: بسیجیان در سه بخش امیدان، پویندگان و پیشگامان رده‌بندی می‌شوند و در شهرستان بیرجند 86 پایگاه مقاومت برادر و 87 پایگاه مقاومت خواهر داریم و یکی از اقدامات بسیج دانش‌آموزی حلقه‌های صالحین است که در موضوعات معرفت و بصیرتی دانش آموزان فعالیت دارد.


وی طرح اتصال حلقه‌های بسیج دانش‌آموزی به مساجد، حلقه‌های صالحین است که سعی داریم بتوانیم همه حلقه‌های صالحین را به مساجد وصل کنیم و شاهد حضور چشم‌گیر دانش‌آموزان در مساجد باشیم.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیرجند گفت: تعداد 413 نفر دانش‌آموز پسر و 180 نفر دانش‌آموز دختر در اردوهای هجرت با موفقیت اعزام شدند.


فلاحی با بیان اینکه تیم‌های امر به معروف و نهی ازمنکر در مدارس بیرجند راه‌اندازی شده است افزود: در تمامی مدارس واحد مقاومت داریم و اردوهای آمادگی دفاعی در سه مرحله انجام می‌شود.
انتهای پیام/ک


35 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی بسیجی اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار