نجات کارگران راه سازی در طوفان شن کوهستان ماسوله

امدادگران جمعیت هلال احمر فومن کارگران راه سازی در طوفان شن کوهستان ماسوله را از مرگ نجات دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مهدی ولی پور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: نجاتگران هلال احمر فومن پس از اطلاع از وقوع  طوفان شن کوهستان ماسوله در منطقه دولی چال جاده ماسوله به خلخال، سریعا با تشکیل 2 تیم نجات پیشتاز و پشتیبان به منطقه اعزام‌ شدند.

وی افزود: در این حادثه که 2نفر از کارگران راه سازی مسیر ماسوله به ماجلان در داخل کانکس نگهبانی در حال استراحت بودند، با شدت گرفتن باد، به همراه کانکس به داخل دره بیش از هزار متری سقوط کرده و یکی از آن ها که وضعیت بهتری نسبت به مصدوم دیگر داشت خود را به سختی به بالای جاده رسانده و پس از چند ساعت توسط یکی از خودروهای عبوری به پایین آمده و درخواست کمک می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه عرفان منصوریان، سینا بهجتیان، مجتیی مرادی و پویا ابدی در تیم پیشتاز و امین حاجتی، سبحان دلیری و حامد پورشیرین در تیم پشتیبان اعزامی به محل حادثه حضور داشتند خاطر نشان کرد:نجاتگران در طوفان سنگ و شن و سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر برساعت وزش باد موفق شدند این 2 کارگر را از مرگ حتمی نجات دهند.

ولی پور تصریح کرد: این عملیات ۳ ساعت با همکاری نجاتگران جمعیت هلال احمر فومن، ماموران کلانتری 14ماسوله و اورژانس 115ماسوله طول کشید.

 

انتهای پیام/م.ع

نجات 2 کارگر راه سازی در طوفان شن کوهستان ماسوله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.