آسفالت ریزی معابر 30 روستای استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: امسال معابر 30 روستا در استان آسفالت ریزی شده و معابر 20 روستا نیز تا پایان سال آسفالت ریزی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در دیدار با فرماندار نمین با بیان اینکه امسال بیش از 230 هزار مترمربع از معابر روستاها آسفالت ریزی شده است، گفت: در روستاهای شهرستان نمین نیز بالغ بر 65 هزار مترمربع عملیات آسفالت انجام شده است.

وی افزود: از 10 هزار تن قیر یارانه اختصاص داده شده به استان اردبیل در سال 96 تاکنون بالغ بر 4 هزار تن آن جذب و مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در جذب قیر یارانه و اجرای عملیات آسفالت معابر روستایی شهرستانهای پارس آباد، خلخال و نمین حائز جایگاه برتر و شرایط بهتر در استان هستند.
سبحانی گفت: در طی یک ونیم سال گذشته 13 روستا در شهرستان نمین عملیات زیرسازی و آسفالت معابر را انجام داده و در 4 روستای کله سر، مرنی، محمود آباد و دولت آباد نیز این عملیات طی روزهای آتی انجام می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بالغ بر 2 میلیارد ریال اوراق برای انجام طرح هادی روستای عنبران امسال دریافت شده است افزود: فاز اول این طرح در سالجاری به بهره برداری می رسد.

سبحانی افزود:برای انجام عملیات آسفالت در روستاهای استان تاکنون بالغ بر 14 میلیارد ریال از دهیاری پول دریافت شده و بیش از 40 میلیارد دیگر نیر بنیاد مسکن از این دهیاری ها مطالبه دارد.

انتهای پیام/ح

اختصاص 10 هزار تن قیر یارانه ای به استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودی
۲۰:۵۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
اهالی روستاهای لنج آباد , مسدرق, چاناق بولاغ ,الرده, داش بولاغ , گنبز و عشایر اطراف ان راه ارتباطی آسفالته ندارن ولی در برخی روستا ها معابر وکوچه های بن بست آسفالت می شود!!!.....