شناسایی 6 نقطه پرتصادف در محورهای راز و جرگلان

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان راز و جرگلان گفت: 6 نقطه پرتصادف در محورهای شهرستان راز و جرگلان شناسایی شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی گلشنی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان راز و جرگلان اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته درسال جاري  2 نقطه از نقاط پرتصادف در محورهای این شهرستان حذف شده و رفع یک نقطه دیگر نیز در دست اقدام است.

وی افزود : تمام نقاط پرتصادف مزبور شناسایی شده در شهرستان راز و جرگلان ، در محورهای فرعی است، افزود: آشکارسازی و ترانشه برداری در تمام نقاط پرتصادف انجام شده و پیگیری برای انجام اقدامات مربوط به حذف و رفع عوامل حوادث در دست انجام است.

علی گلشنی گفت: برای ارتقای ایمنی تردد در جاده ها، طی نیمه نخست امسال روکش آسفالت دوراهی راز و غلامان و نیز مسیر تخته باغلق به طول 18 کیلومتر انجام شده است.

وی افزود : اجرای لکه گیری و آسفالت نیز در طول 12 کیلومتر از محورهای شهرستان  راز و جرگلان به اتمام رسیده است.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان راز و جرگلان افزود: در این مدت یک کیلومتر شانه در محورهای مختلف این شهرستان ایجاد شده است.

وی خط کشی در جاده هابه طول 80 کیلومتر و نصب تابلو و علائم را از دیگر اقدامات انجام شده در محورهای این شهرستان طی نیمه نخست امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/آ

خط کشی جاده و نصب تابلو در محورهای شهرستان راز و جرگلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.