رئیس جمعیت هلال احمر اردکان:

آخرین جزئیات جان باختگان حادثه رانندگی در حله عراق/ علت حادثه در دست پیگیری است

رئیس جمعیت هلال احمر اردکان گفت : جان باختگان حادثه رانندگی در حله عراق اهل عقدا اردکان بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جواد کمال ابادی رئیس جمعیت هلال احمر اردکان گفت : متاسفانه بنابر اخبار رسیده و مراجعات مردمی به مرکز هلال احمر اردکان، کشته شدگان حادثه واژگونی یک دستگاه مینی بوس در شهر حله عراق از اهالی روستای شمس آباد بخش عقدا بوده اند.

کمال آبادی افزود : اسامی جان باختگان، عبدالحسین حیدری ، محمد علی گلزاری ، حجت الله ابجدی و علی رضا اسماعیلی ذکر شده است که دراین حادثه ۱۴ نفر دیگر مجروح شدند و حال 2 نفر وخیم می باشد و ۱۲ نفر دیگر جراحت سطحی دارند.

وی بیان داشت : با اشاره به اینکه خدمت رسانی هلال احمر در مراسم پیاده روی اربعین امسال بر عهده هلال احمر استان های مرزی و ارائه برخی خدمات درمانی است تا کنون اطلاعاتی به مراکز هلال احمر داده نشده است.

رئیس جمعیت هلال احمر اردکان خاطرنشان کرد: موضوع واژگونی ماشین و تلفات این حادثه ازسوی محسن حرازی زاده معاون درمان و توانبخشی هلال احمر استان یزد در دست پیگیری است و خبرهای موثق این موضوع در اولین فرصت اطلاع راسانی خواهد شد.

وی افزود : با تماسی که با هلال احمر مرزی کشور در ارتباط با این حادثه خبرهای حاکی از آن است که موضوع در دست بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ی

جان باختن چهار زائرایرانی در حادثه رانندگی عراق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.