توزیع داروی ترک اعتیاد در البرز متوقف شد/ معتادان سرگردان خیابان ها!

داروی درمان اعتیاد مراکز درمانی استان البرز امروز در اقدامی از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این استان قطع شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشگاه علوم پزشکی البرز در اقدامی تامل برانگیز داروی درمان اعتیاد مراکز درمانی این استان را قطع کرد.

در پی این اقدام، بسیاری از بیماران (معتادان) نتوانستند داروی درمان اعتیاد خود را امروز دریافت کنند و سرگردان خیابان های کرج و دیگر شهرهای این استان شدند.

پیش از این وزارت بهداشت با راه اندازی سامانه آیداتیس به مراکز درمانی هشدار داده بود که در صورت عدم ثبت مشخصات در این سامانه، داروی آنها قطع خواهد شد.

اما درمانگران اعتیاد با اشاره به ضعف های سامانه آیداتیس خواهان اصلاح این سامانه جهت جلوگیری از انتشار اطلاعات بیماران شدند که در نهایت این اشکالات برطرف نشد.

حال در گام نخست، داروی درمان اعتیاد مراکز درمانی البرز قطع شد تا مشخص شود که بیش از آنکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این استان دغدغه درمان بیماران را داشته باشند، به دنبال پیشبرد اهداف خود هستند.

با قطع داروی بیماران، آنهاکه درد خماری امانشان را بریده بار دیگر به سراغ موادمخدر خواهند رفت تا از این درد رها شوند. همین موضوع می تواند بزرگترین صدمه را به روند درمان اعتیاد در کشور وارد سازد.

درمانگران اعتیاد نیز برای حل مشکل بیماران در دانشگاه علوم پزشکی البرز تحصن کرده اند.

توزیع داروی ترک اعتیاد در البرز متوقف شد/ معتادان سرگردان خیابان ها!

انتهای پیام/

قطع داروی درمان اعتیاد در استان البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۰ آبان ۱۳۹۶
خدایا خودت کمک کن .
از مسئولان خواهشمندم بررسی کنند
آخرین اخبار