یک مصدوم بر اثر ریزش کوه در منبع آب اهواز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بر اثر ریزش پله در منطقه منبع آب اهواز یک نفر مصدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت 11:45 امروز  تخریب پله ای که برای رفت و آمد اهالی محل  در منطقه منبع آب اهواز در دامنه کوه تعبیه شده بود موجب آسیب دیدگی  یک نفر شد.

وی افزود: شهروندان فرد مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: نیرو های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری در محل حادثه حاضرشدند و با نوار کشی منطقه خطر را مشخص کردند. پله ریزش شده فاقد حفاظ و ایمنی و دستگیره بود.

حق شناس افزود: بخشی از منطقه منبع آب کوه بود و افراد طی سال های گذشته اقدام به ساخت وساز منزل در این نواحی کردند و به صورت پله کانی کوه را تراشیده و راه ارتباطی برقرار کردند که با توجه به پیش رو بودن فصل سرما و بارندگی امکان رخ داد حادثه در مناطق مذکور وجود دارد .

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  در پایان بیان کرد: در صورت غفلت ممکن است فاجعه ای را شاهد باشیم و جلوگیزی از آن مستلزم همکاری نهاد های مربوطه می باشد.

انتهای پیام/م

بازهم حادثه در منبع آب اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.