اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی لوازم التحرير در كرمان

رئيس پليس امنيت عمومی استان کرمان از اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی نوشت افزار و لوازم التحرير در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ محمد رضا پرواز رئيس پليس امنيت عمومی استان کرمان با اشاره به حساسيت ، اهميت و نقش نشان ها و نمادها در انتقال فرهنگ و ترويج سبك زندگی و لزوم توجه بيش از پيش در اين موضوع گفت : در راستای شعار فرهنگی سال، طرح كنترل و نظارت بر فعاليت واحدهای صنفی و اماكن عمومی مرتبط از قبيل كتاب فروشی،‌لوازم التحرير، فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و عرضه محصولات سمعی و بصری به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: اشاعه فرهنگ بيگانه در بين اقشار مختلف جامعه به خصوص بين قشر نوجوان و جوان كشور يكی از روش های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است كه همواره تلاش مي نمايد با شيوه های متفاوت نيت پليد خود را پياده نكنند.
رئيس پليس امنيت عمومی استان اظهار داشت: يكی از شيوه ها، ترويج فرهنگ غربی از طريق چاپ تصاوير و مدل های نامتعارف و مبتذل ،‌آرام و علائم و نشانه های گروهك های منحرف بر روی نوشت افزار است.
وی اضافه كرد: متأسفانه برخی از توزيع كنندگان بدون توجه به آرم و علائم ، نقوش و تصاوير روی آن ها، اقدام به عرضه اين گونه محصولات می كنند.
پرواز در تشريح نتايج اجرای اين طرح گفت: در مجموع 17 جلسه هماهنگی برگزار و 102 مورد بازديد انجام شد و طی آن 10 اخطاريه صادر، يك واحد صنفی پلمپ و 57 واحد صنفی مورد تذكر و تهعد قرار گرفتند .
اين مقام مسئول تصريح كرد: اجرای اين طرح برای نا امن كردن زمينه های ايجاد تخلف در صنوف مرتبط مثمر ثمر واقع شده و در خصوص مصاديق تخلفات و ابهام زدايی تأثيرگذار بوده و برخورد مناسب و اطلاع رسانی و صدور آموزش ، ضمن اجرای طرح مورد استقبال اتحاديه های صنفی و اعضای آنان قرار گرفت.
انتهای پیام/ی

نظارت بر توزیع لوازم تحریر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار