ایجاد مصونیت با آموزش درست پدافند غیرعامل

رئیس اداره سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: آموزش درست و کاربردی، بیشترین تاثیر را در ایجادمصونیت و واكنش در شرایط اضطراری را دارد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نادر صيدی رئیس اداره  بهداشت، ایمنی و محیط زیست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل این سازمان با همکاری سازمان بسیج کارگری استان اقدام به برگزاری یک دوره کلاس آموزشی و مانور کنترل آتش و اطفاء حریق و پدافند زیستی در راستای اهداف کمیته واکنش در شرایط اضطراری کرد.

صیدی اهداف این دوره را آشنایی کارکنان شرکت پاندا میهن با نحوه اطفاء حریق و راه های مقابله با آتش سوزی که آموزش این بخش توسط کارشناسان آتش نشانی سنندج صورت گرفت، راه های کنترل ورود و خروج مواد به شرکت همچنین جلوگیری از ورود مواد آلوده به شرکت که توسط کارشناسان اداره بهداشت ضمن آموزش تئوری مسائل ایمنی و راه های مقابله با ورود عامل آلوده کننده توضیحات و راهکارهای لازم ارائه شد، برشمرد.

وی ادامه داد: ایجاد هماهنگی لازم بین ارگان ها و سازمان های مختلف در مواقع اضطرار و واکنش سریع جهت جلوگیری از هرج و مرج و سردرگمی، از دیگر هدف های این دوره آموزشی بود.

صيدی تصریح کرد: مانور اطفاء حریق و پدافند زیستی در محوطه شرکت به صورت عملی با حضور ناظرین محترم ادارات، سازمان ها، ارگان ها و مدیر واحد تولیدی برگزار شد.

رئیس اداره  بهداشت، ایمنی و محیط زیست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در این مانور کارکنان شرکت به طور عملی با نحوه خاموش کردن آتش و جلوگیری از گسترش محصولات آلوده آشنا شدند.

ایجاد مصونیت با آموزش درست پدافند غیرعامل

ایجاد مصونیت با آموزش درست پدافند غیرعامل

انتهای پیام/

برگزاری دوره آموزشی پدافند غیر عامل در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.