پانزدهمین نشست سالیانه انجمن ارتودنسی ایران در کرمانشاه

پانزدهمین نشست سالیانه انجمن ارتودنسی ایران 14 تا 17 آذر امسال در کرمانشاه برگزار می‌شود.

پانزدهمین نشست سالیانه انجمن ارتودنسی ایران  در کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امین گلشاه رییس دومین سمپوزیوم انجمن ارتودنسی ایران گفت: نشست انجمن ارتودنسی ایران همه ساله در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود و کرمانشاه امسال میزبان پانزدهمین دوره آن است.

وی افزود: این نشست 14 تا 17 آذر در کرمانشاه برگزار شده و بیش از 300 دندانپزشک از ایران و کشورهای مختلف از جمله آمریکا، برزیل، کانادا، ترکیه و هند در آن حضور دارند.

گلشاه هدف از برگزاری این نشست را آشنایی با تکنیک‌های مدرن ارتودنسی و مزایا و معایب آن عنوان کرد و گفت:در این نشست شش سخنران داخلی و 9 سخنران بین المللی ارائه مقاله خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه 110 ساله ارتودنسی در جهان گفت: این تصور وجود دارد که ارتودنسی تنها برای مرتب کردن دندان‌ها به کار می‌رود، درحالیکه ارتودنسی در رفع بسیاری ناهنجاری‌های فک و دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گلشاه بیان کرد: بوسیله ارتودنسی می‌توان ناهنجاری‌هایی از جمله فک جلو آمده، ارتفاع زیاد صورت، نمایش بیش از حد دندان و لثه‌ها، تنگی فک و انحرافات دیگر فک را مرتفع کرد.

 

انتهای پیام/ز

بوسیله ارتودنسی می‌توان ناهنجاری‌هایی صورت برطرف کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار