نماینده مردم اردکان درمجلس شورای اسلامی:

پیام تسلیت نماینده مردم اردکان در پی جان باختن تعدادی از زائرین اربعین درکربلا

نماینده مردم اردکان جان باختن تعدادی از زائرین اردکانی در حادثه رانندگی مسیر بغداد-نجف را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در پی جان باختن و مجروحیت تعدادی از زائرین عقدایی از توابع شهرستان اردکان، در منطقه کفل نبی در مسیر بغداد-نجف بدلیل حادثه رانندگی، نماینده مردم اردکان با صدور پیامی ضمن تسلیت به مردم و خانواده های داغدار، خواستار رسیدگی دستگاه های ذیربط به وضعیت حادثه دیدگان و انجام اقدامات درمانی لازم شد.

متن پیام محمدرضا تابش بدین شرح است:

به نام خدا
خبر دردناک کشته و زخمی شدن تعدادی از زائران اردکانی، در حادثه تصادف عراق که مشتاقانه عازم زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بودند، موجب و تاسف و تالم شدید اینجانب و عامه مردم شد.

با طلب علو درجات درگذشتگان این حادثه غم بار از حضرت احدیت و عرض تسلیت به خانواده های محترم متوفیان و مردم عزیز اردکان و روستای شمس آباد عقدا و آرزوی صبر برای این عزیزان، مقتضی است تا همه دستگاه ها و نهادهای مسئول با جدیت نسبت به رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان و انجام تمامی اقدامات درمانی، به منظور تسریع در بهبودی آنها و کاهش آلام خانواده های بزرگوارشان، نهایت تلاش خود را معمول دارند.

از خدای متعال مسئلت دارم که روح پاک درگذشتگان این حادثه تلخ را با حضرت اباعبدالله(ع) محشور گرداند و به خانواده های انها صبر و اجر عطا و تندرستی و شفای مصدومین را عنایت فرماید.

همچنین نماینده مردم اردکان با معاون وزرای امورخارجه و بهداشت نیز تلفنی صحبت و خواستار پیگیری موضوع انتقال سریع اجساد به زادگاه شان و درمان مجروحان حادثه شد.

گفتنی است برخورد خودروی ون حامل زائرین اردکانی با تریلی در منطقه کفل نبی در مسیر بغداد-نجف منجر به جان باختن و مجروحیت تعدادی از آنان شده بود.

محمدرضا تابش
۱۰ آبان ماه ۹۶

انتهای پیام/ ی

پیام تسلیت نماینده مردم اردکان  در پی جان باختن تعدادی از زائرین اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار