با مخترعین ایرانی؛

کیف پول الکترونیکی محصول جدید شرکت‌های دانش‌بنیان

یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به طراحی سیستم پرداخت آنلاین شده است که با استفاده از آن بسیاری از فعالیت های بانکی تسهیل بخشیده می‌شود.

کیف پول الکترونیکی محصول جدید شرکت‌های دانش‌بنیانبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روز‌مره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌بنیان بپردازد که توسط محققان این شرکت‌ها تولید شده‌ اند، یکی از محصو‌لاتی که جوانان نخبه کشور تولید کرده‌اند درگاه پرداخت اینترنتی است.

درگاه پرداخت اینترنتی، سرویسی است که در مرحله اول برای تنها کسی که در آن عضو باشد و در مرحله دوم برای همه افراد قابل استفاده خواهد بود. یکی از شرکت‌های دانش بنیان، موفق به تولید طرح‌های بانکی دانش بنیان شده است. کیف پول الکترونیکی به عنوان اولین سرویس ارائه شده توسط این شرکت  است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند کار‌های بانکی خود را انجام دهند.

 کیف پول الکترونیکی، قدیمی‌ترین طرح شرکت زرین پال

مدیر شرکت دانش‌بنیان زرین پال در خصوص سرویس‌هایی که تولید کرده اند، اظهار کرد: در سال‌های اخیر و زمانی که خرید‌های اینترنتی تازه بر روی کار آمده بودند، مردم به آنها اعتماد نمی‌کردند، لذا شرکت ما درگاه پرداختی را طراحی کرد که به مشتری این اطمینان را میداد اگر کالایی که او توسط درگاه زرین پال خریداری کرده است پس از گذشت چهار روز به دستش نرسد می‌تواند پول خود را از این شرکت  پس بگیرد.

وی با اشاره به این موضوع که یکی از قدیمی‌ترین طرح‌های شرکت ما کیف پول الکترونیکی است، گفت: کیف پول الکترونیکی به این معنا که کاربر با استفاده از آن می‌تواند تمام کار‌های بانکی خود را انجام دهد. در مرحله‌ اول تنها کاربر‌انی که از برنامه کیف پول استفاده می‌کنند می‌توانند پول‌های خود را کارت به کارت کنند، اما در پی آن هستیم کاری کنیم تا همه افراد حتی آنها هم که کاربر زرین پال نیستند بتوانند از این سیستم استفاده کنند.

مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه محصولات دیگری هم توسط این شرکت تولید شده است، ادامه داد: یکی دیگر از سرویس‌های شرکت زرین پال سرویس دنگی دو‌نگی است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به صورت دسته جمعی به گردش رفته باشید و یک نفر از جانب همه‌ شما و به اصطلاح مادر خرج تمام هزینه‌ها را پرداخت کرده باشد. در این مرحله و برای پرداخت سهمتان اگر برنامه زرین پال را داشته باشید درخواستی از سوی مادر خرج برایتان ارسال می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید سهمتان را پرداخت کنید.

وی با اشاره به این موضوع که درگاه پرداخت سرویس‌های متفاوتی دارد، اظهار کرد: نمی‌توان از همه‌ آن خدمات با عنوان سرویسی جدا یاد کرد. اما هریک از آن خدمات به نحوی باعث تسهیل در کار‌ها شده اند، برای مثال در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید که کالا‌های بسیاری خرید و فروش می‌شوند و یک پروسه طولانی باید طی شود، اما برای تسهیل این‌کار شرکت زرین پال لینکی را طراحی کرده که فروشنده آن‌ را بر روی عکس کالای خود می‌گذارد و خریدار با رجوع به آن لینک هزینه‌ خرید کالا را می‌پردازد.

مدیر این دانش بنیان شرکت یادآور شد: امروزه در بسیاری از تاکسی‌ها تنها با اسکن کردن یک کد می‌توان کرایه تاکسی را پرداخت کرد و شرکت زرین پال همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر اقدام به طراحی این سیستم کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.