مدیرکل کمیته امداد استان سمنان;

رشد کمک به جشن عاطفه‌ها در استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت : کمک به جشن عاطفه‌ها در این استان ۴۲ درصد رشد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه مردم و خیران استان سمنان در مجموع ۶۵۶میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به جشن عاطفه ها کمک کردند گفت : این رقم سال گذشته ۴۶۱میلیون و ۷۰۰هزار تومان بود که رشد ۴۲ درصدی را نشان می دهد.

 

وی با بیان اینکه همه کمک‌های مردمی در بین دانش آموزان توزیع شده است، افزود: جشن عاطفه در بیش از ۷۰۰ مدرسه استان سمنان برگزار و کمک های مردمی با اولویت مناطق کم برخوردار بین دو هزار و ۹۰۰دانش آموز استان توزیع شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها ۴۶۰ میلیون تومان و در مرحله دوم ۱۹۶ میلیون تومان جمع آوری شد، ابراز داشت: از مجموع کمک های مردمی ۴۵۱میلیون تومان غیر نقدی و ۲۰۵میلیون تومان نقدی بود که نشان داد مردم استان در یاری به دانش آموزان همواره پیشقدم هستند.

 

رضوی تاکید کرد: مردم و خیران استان سمنان می‌توانند از طریق نصب نرم افزار سکه و یا شماره گیری # ۰۲۳ *۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا واریز به حساب بانک صادرات به شماره ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴، کمک‌های نقدی خود را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند واریز کنند.


انتهای پیام / ه


رشد 42 درصدی کمک به جشن عاطفه‌ها در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.