اکرام ایتام؛

پرداخت ۵.۳ میلیارد تومان توسط خیران در قالب طرح اکرام ایتام

معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان از پرداخت ۵.۳ میلیارد تومان توسط خیران در قالب طرح اکرام ایتام در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید حمید علوی معاون کمیته امداد لرستان با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام ایتام پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود در شش‌ماه نخست امسال کمک کردند، گفت: سرانه دریافتی ماهیانه ایتام این استان به‌طور میانگین ۱۰۰ هزار تومان است.

وی بابیان اینکه کمک‌های نقدی حامیان به‌طور مستقیم به‌حساب ایتام واریز می‌شود، افزود: طرح اکرام ایتام با همیاری و کمک حامیان برای ارتقا معیشت و تکریم ایتام گام برمی‌دارد و حامیان علاوه بر کمک‌های نقدی، با تهیه سبد کالا، توزیع بسته‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات درمانی، جهیزیه و مسکن ایتام، آن‌ها را موردحمایت خود قرار می‌دهند.

علوی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۱۹۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند، گفت: ۱۹ هزار و ۳۸۰ حامی با کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیر نقدی خوداز ایتام حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی با اعلام اینکه تمامی ایتام تحت حمایت دارای حامی هستند، گفت: هر یتیم لرستانی به‌طور میانگین دارای سه حامی است که این امر موجب شده است ایتام تحت حمایت از پشتوانه محکمی برای آینده خود برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه حامیان طرح محسنین نیز بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به فرزندان خانوار‌های تحت حمایت کمک کرده‌اند، گفت: کمک‌های حامیان علاوه بر مرتفع ساختن مشکلات مددجویان تحت حمایت موجب دلگرمی مضاعف کانون خانوار‌های آن‌ها می‌شود.

علوی بابیان اینکه بیش از پنج هزار و ۷۷۰ حامی تکفل فرزندان مشمول طرح محسنین را بر عهده‌دارند، اعلام کرد: دو هزار و ۵۸۰ نفر از خانوار‌های تحت حمایت که سرپرست آن‌ها به دلیل بیماری، ازکارافتادگی و کهولت سن قادر به تأمین مایحتاج زندگی نیست، در قالب طرح محسنین توسط حامیان حمایت می‌شوند.

وی افزود: در طرح اکرام و ایتام حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم و با دریافت شناسه مخصوص هر حامی ماهانه حداقل ۳۰ هزار تومان به مدت حداقل یک سال به شماره‌حساب ۴۵۳۳۳۳۴۵۶۱ بانک ملت به نام امانی اکرام و ایتام واریز کنند.

انتهای پیام/م

۵.۳ میلیارد تومان توسط خیران در قالب طرح اکرام ایتام پرداخت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.