رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

محدودیت‌های آمد و شد وسایل نقلیه امروز در جاده‌های مازندران اعمال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۱۲ آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با اعلام مأموران پلیس راه مازندران در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه ۱۲ آبان از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان موادسوختی و یا فاسد شدنی از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی گفت: آمد و شد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۱۲ آبان از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۱۰ آبان تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ آبان از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و برعکس ممنوع شد.

سرهنگ قدمی گفت: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

انتهای پیام/آ

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.