پلمپ شرکت شن وماسه در سوادکوه +تصاویر

تخریب دیواره مخزن ترسیب شرکت مامطیر خطیرکوه ، آلودگی زمین‌های زراعی و مرگ و میر آبزیان را در سوادکوه به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد، تخریب دیواره حوضچه ترسیب شرکت شن وماسه مامطیر خطیرکوه و ورود حجم زیادی از گل ولای به رودخانه و زمین‌های زراعی پائین دست، خسارت زیادی را به زمین‌های زراعی و مرگ ومیرآبزیان را در رودخانه به دنبال داشته است.

بر اساس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ابتدا کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سوادکوه باتشکیل پرونده و طرح دعوی در مراجع قضایی نسبت به پلمپ شرکت اقدام کردند.

اما استمرار آلودگی موجب شد تا رئیس و کارشناسان اداره حفاظت میحط زیست سوادکوه مجددا در محل حاضر و با ملزم کردن پرسنل شرکت به استفاده از یک دستگاه لودر و بیل مکانیکی دیواره حوضچه را ترمیم و از گسترش بیشتر آلودگی جلوگیری می‌شود.

 

پلمپ شرکت شن وماسه مامطیر خطیرکوه در سوادکوه +تصاویر

 

 

 

پلمپ شرکت شن وماسه مامطیر خطیرکوه در سوادکوه +تصاویر

 

پلمپ شرکت شن وماسه مامطیر خطیرکوه در سوادکوه +تصاویر

 

انتهای پیام/آ

تخریب دیواره مخزن ترسیب شرکت مامطیر خطیرکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول ذبیحی
۲۳:۴۲ ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
لازم بود تا همه شرکت های شن وماسه پلمپ شوند برای همیشه - با گستره عظیم نابودی محیط زیست زمین های کشاورزی و ..شرکت های جاده خطیرکوه که بالغ بر بیش از 15 شرکت شن وماسه میباشند در حال حاضر 24 ساعته در حال تخریب محیط زیست میباشند - امیدواریم برسد ان روز که این معضل دامن کسانی را بگیرد که دست در کار دارند . ان روز طولی نخواهد کشید و همه باید پاسخ گو باشید - با توجه به پیش بینی های کارشناسی شده خطر بزرگی در راه است