آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

کیفیت خدمات سلامت با محوریت عدالت ارتقا یابد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کیفیت خدمات سلامت با محوریت عدالت ارتقا یابد.

کیفیت خدمات سلامت با محوریت عدالت ارتقا یابدبه گزارشاحزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی روز گذشته (چهارشنبه 10 آبان) در دیدار با قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه معاونان این وزارتخانه با تأکید بر اهمیت تحقق سلامت همه جانبه و رویکرد همه قوانین، سیاست‌های اجرایی و مقررات به انسان سالم گفت: خدمات بهداشتی،درمانی و سلامت باید مبتنی بر اصول و ارزش‌های اسلامی و انسانی در جامعه نهادینه شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: آگاه‌سازی مردم از حقوق خود در حوزه بهداشت و سلامت و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی آنان از وظایف مهم دولت به شمار می‌آید که می‌تواند مخاطرات تهدید کننده سلامت را کاهش دهد.

آیت‌الله هاشمی شاهرودی با اشاره به اولویت پیشگیری بر درمان و لزوم روزآمد نمودن برنامه‌های بهداشتی و درمانی افزود: علاوه بر سلامت جسمی با ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و رفع موانع تنش‌آفرین در حیات فردی و اجتماعی می‌توان موجبات ارتقای سلامت روانی جامعه را فراهم آورد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با قدردانی از تلاش وزیر بهداشت و معاونان وی افزود: همه تلاش این وزارتخانه باید به بهبود کیفیت و ایمنی خدمات و مراقبت‌های سلامت با محوریت عدالت معطوف باشد و در این زمینه به پاسخگویی و اطلاع رسانی شفاف به مردم اهتمام شود.

در آغاز این دیدار، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن توضیحاتی درباره عملکرد وزارتخانه، گزارشی از اقدامات به عمل آمده به منظور اجرای سیاست های کلی سلامت به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار