کشف 6 کیلو گرم مواد مخدر در مانه و سملقان

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 6 کيلوگرم ترياک در این خبر داد.

کشف شش کیلو گرم مواد مخدر در مانه و سملقان به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم اهل و ساکن یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی در منزل بستگان خود در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می کند بلافاصله موضوع در دستورکار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات از قبل انجام شده  به محل مورد نظر عزیمت و با رعایت موازین شرعی، قانونی و حقوق شهروندی نسبت به بازرسی از منزل متهم اقدام کردند.

رختیانی اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از منزل وی 6 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در پايان با اشاره به اينكه همكاری خوب مردم نيز همواره پليس را در اجرای موفقيت آميز اين طرح ها مساعدت می کند، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعاتی را كه از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت در جامعه دارند از طريق مركز فوريت‌های پليسی 110 يا نزديكترين يگان انتظامی به اطلاع پليس برسانند.


انتهای پیام/آ


دستگیری سوداگر مرگ در شهرستان مانه و سملقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.