ادامه تلاش ها برای رفع اختلال اینترنت کتابخانه های عمومی کردستان

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان ضمن عذرخواهی بابت اختلال پیش آمده گفت:با همکاری مخابرات استان مشکل موجود به زودی رفع می شود.

 اسماعیل احمدی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: اختلال پیش آمده در شبکه اینترنت کتابخانه های عمومی ناشی از عملیات اصلاح زیرساخت های شبکه های ارتباطی در مخابرات استان است که به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی در حال اجراست و به زودی برطرف می شود.

وی با بیان اینکه مشکل در تمام کتابخانه های عمومی سطح استان وجود دارد،افزود: متاسفانه در برخی کتابخانه ها اینترنت قطع می باشد و در برخی دیگر خدمت رسانی به کندی صورت می گیرد.

احمدی ادامه داد: طی چند روز اخیر به صورت مرتب با شرکت مخابرات استان و ارتباطات زیرساخت در تماس بوده ایم و وعده داده شده است که طی یکی دو روز آینده این مشکل به صورت کلی بر طرف می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان ضمن پوزش از مراجعین به کتابخانه های عمومی این استان، گفت: با این حال همکاران و کتابداران کتابخانه های عمومی به مراجعان و اعضا خدمت رسانی می کنند هر چند ممکن است به دلیل مشکل اینترنت این امر با کندی صورت گیرد.

وی با اشاره به تلاش اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان در راستای ترویج امر کتابخوانی و بهره برداری از تمامی ظرفیت های در اختیار، یادآور شد: بهره برداری از تمامی ظرفیت ها و شیوه های ارتباطی در این بخش یکی از ضرورت های اصلی است.

انتهای پیام/ع

اختلال در شبکه اینترنت کتابخانه های عمومی کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.